امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51662
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 24 اسفند 1395 - 14:35 | | ارسال توسط :

ناشران پرفروش «عیدانه کتاب» معرفی شدند

با گذشت 10 روز از اجرای طرح «عیدانه کتاب» در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، ناشران پرفروش این طرح معرفی شدند.

به گزارش بابل نوین، ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، تاکنون انتشارات «ققنوس»، «آموت»، «چشمه»، «میلکان»، «تیسا» و «هوپا» از جمله ناشران پرفروش طرح «عیدانه کتاب»  شناخته شدند.

کتاب‌های «ملت عشق»، «من پیش از تو»، «جزء از کل»، «دختری که رهایش کردی»، «پس از تو» و «بیشعوری» تاکنون در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح « عیدانه کتاب» قرار گرفته‌اند.

در طرح «عیدانه کتاب» تاکنون ۲۶۲ هزار و ۳۵ نسخه کتاب از سوی ۱۱۰ هزار و ۱۰۴ نفر خریداری شده است و استان تهران با ۱۴۱ کتاب‌فروشی، اصفهان با ۹۳ کتاب‌فروشی، قم با ۸۹ کتاب‌فروشی، خراسان رضوی با ۷۱ کتاب‌فروشی، فارس با ۴۴ کتاب‌فروشی و آذربایجان شرقی با ۳۲ کتاب‌فروشی در صدر پرفروش‌ترین استان‌ها به لحاظ تعداد کتاب‌فروشی قرار گرفته‌اند.

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم»، از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین در بیش از ۷۰۰ کتاب‌فروشی سراسر کشور اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتا‌ب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

برای اطلاع از اسامی کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «عیدانه کتاب» می‌توانید نرم‌افزار کتاب‌فروشی را از سایت خانه کتاب به نشانی «ketab.ir»  دانلود کنید.  /ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.