امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59151
  پرینتخانه » سیاسی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 22 خرداد 1396 - 9:53 | | ارسال توسط :

نامه روحانی به محمدرضا گلزار

ممدرضا جان! برای مردم قدری سوء‌تفاهم پیش آمده، بگو آن شب، زمانی که دست در جیبت کردی، می‌خواستی آدامس خروس نشانت را درآوری و به ما تعارف کنی، چون ما هنوز از مجلس رأی اعتماد نگرفته‌ایم، ممکن است قدری برای من و وزرای پیشنهادی مشکلاتی پیش بیاید.

به گزارش بابل نوین،ممدرضای عزیز، چند شب پیش که تو را از نزدیک دیدم، متوجه شدم در چشمانت لنز نگذاشته‌ای و کاملا طبیعی بودی، حتی می‌خواستم یک وِشکان (نیشگون) از تو بگیرم ببینم واقعی هستی یا نه!

موهایت چقدر قشنگ و طبیعی بود، اصلا همه چیز تو کاملا طبیعی طبیعی بود.

همان جا بود که فهمیدم بهرام رادان توی چشمانش لنز می‌گذارد، واقعاً ببین چه کارها می‌کنند و باعث می‌شوند ما هنرمندان را خوب نشناسیم و نسبت به فرهنگ ما را بی‌توجه می‌کنند.

خیلی حیف شد الناز شاکردوست را از نزدیک ندیدم.

ممدرضا جان! چند بار خواستم تو را فالو کنم اما گفتم شاید اکانتت فیک باشد، آدم نمی‌تواند ریسک بکند، می‌گویم حالا که من و تو این همه در فضای مجازی طرفدار داریم باید با هم متحد شویم و تعداد بازدید و لایک همدیگر را بالا ببریم و از تتلو پیشی بگیریم.

به خدا من اهل هنر و هنر دوست هستم، خیلی دوست دارم به سینما بروم، تخمه و پف فیل و ساندویچ بخورم و فیلم تماشا کنم، اما نمی‌شود، می‌ترسم این قالیباف برایم حرف در بیاورد، راستش از بیکاری هم خیلی حوصله‌ام سر رفته است، فقط به تو بگویم چون طرفدار پر و پا قرص تو هستم فیلم سلام بمبئی تو را دیدم.

اگر دوست داری بگو تا بگویم در سریال شهرزاد ۲، تو نقش فرهاد را بازی کنی، فریدون هم می‌تواند اسپانسر باشد، بازی کردن با ترانه خیلی خوب است و باعث پیشرفت تو می‌شود، ترانه جان خیلی از ما حمایت کرد، بر عکس اون تتلو، گفتیم بعداً از خجالت تتلو در بیاییم.

البته یک کمی هم می‌ترسیم تتلو برود روسیه با آنها متحد شود و ارتش جدید درست کند، اگر شماره‌اش را داری با او صحبت کن بی‌خیال شود، ما به بچه‌ها می‌سپاریم دیگر او را تحت فشار نگذارند.

تابستان که می‌آید توی این گرما دست و دلم به هیچ کاری نمی‌رود، مگر آدم می‌تواند از پای کولر تکان بخورد، اوقات فراغت زیاد می‌شود، یک برنامه کوهی، شنایی چیزی بگذار سلفی بگیریم و مردم بدانند ما چقدر با هم داداشیم.

ممدرضا جان! برای مردم قدری سوء‌تفاهم پیش آمده، بگو آن شب، زمانی که دست در جیبت کردی، می‌خواستی آدامس خروس نشانت را درآوری و به ما تعارف کنی، چون ما هنوز از مجلس رأی اعتماد نگرفته‌ایم، ممکن است قدری برای من و وزرای پیشنهادی مشکلاتی پیش بیاید و برخی آن را به حملات تروریستی و نقض برجام و تحریم دوباره ربط دهند، که صد البته بی‌ربط است.

به مردم بگو که به من چه گفتی، بگو که گفتی من چقدر شجاع هستم، بگو که گفتی یک ایرانی را نمی‌توان تهدید کرد، بگو که تو با این حرفت از برجام حمایت کردی و توی دلت گفتمان جهانی من را دوست داشتی.

از این به بعد هر مشکلی، کاری، چیزی داشتی به خودم بگو تا سریعاً دستور بدهم وزیر فرهنگ و ارشاد برای تو انجام دهد، البته با فرهنگ و ارشادش کار نداشته باش.

به الناز خیلی خیلی سلام ما را برسان، مهناز و ترانه را خودم می‌بینم.

منتظر جواب نامه هستم.

نمک در نمکدان شوری ندارد/ دل من طاقت دوری ندارد./ص

بلاغ

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.