امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61260
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 22 تیر 1396 - 12:02 | | ارسال توسط :

نبود منابع پایدار برای طرح تحول سلامت/ سازمان‌های بیمه گر باید به تعهداتشان عمل کنند

به گزارش بابل نوین،محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت  اظهار کرد: گسترش مراکز پیوند عضو با هدف انتقال سریع عضو‌های پیوندی از بیمارانی که دچار مرگ مغزی شده یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت محسوب می‌شود و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است. وی عنوان کرد: یکی از مشکلات طرح تحول […]

به گزارش بابل نوین،محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت  اظهار کرد: گسترش مراکز پیوند عضو با هدف انتقال سریع عضو‌های پیوندی از بیمارانی که دچار مرگ مغزی شده یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت محسوب می‌شود و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات طرح تحول سلامت نبود منابع پایدار است که به همین دلیل با مشکلاتی روبرو هستیم، اما وزارت بهداشت از سازمان‌های بیمه‌گر حمایت همه جانبه ای انجام می‌دهد تا آن‌ها بتوانند به تعهدات خودشان عمل کرده و باری از دوش بیمارستان‌ها بردارند.

آقاجانی تأکید کرد: رضایت مردم و بیماران از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باید همیشه مد نظر مراکز قرار بگیرد  و این مسئله یکی از اولویت وزارت بهداشت محسوب می شود.

وی گفت: وزارت بهداشت در برهه‌ای از زمان از نظر رضایت مندی در رتبه‌های آخر دستگاه‌های دولتی قرار داشت و این مسئله سبب کاهش اعتماد مردم نسبت به پزشکان در آن زمان شده بود اما اکنون افزایش میزان رضایت مندی مردم از خدمات پزشکی و بیمارستان‌ها یکی از سیاست‌های مهم این وزارتخانه محسوب می‌شوند.

آقا‌جانی یادآور شد: یکی از مسائلی که وزارت بهداشت و بیمارستان های درمانی با آن روبه رو است بدهی بیمه به این مراکز و تاخیر پرداخت های جامعه پزشکان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.