امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79829
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1396 - 17:21 | | ارسال توسط :

نتایج آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن اعلام شد/ ثبت اعتراض از ۲۵ اسفند

به گزارش بابل نوین، نتایج آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی اعلام شد و شرکت‌کنندگان از ۲۵ اسفند می‌توانند اعتراضات خود را ثبت کنند. با خوانش بیش از ٩٠ درصد پاسخ‌نامه‌ها، نتایج آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعلام شد. نتایج حوزه‌هایی که هنوز اعلام نشده تا روز یکشنبه اعلام می‌شود. شرکت […]

به گزارش بابل نوین، نتایج آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی اعلام شد و شرکت‌کنندگان از ۲۵ اسفند می‌توانند اعتراضات خود را ثبت کنند.

با خوانش بیش از ٩٠ درصد پاسخ‌نامه‌ها، نتایج آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعلام شد. نتایج حوزه‌هایی که هنوز اعلام نشده تا روز یکشنبه اعلام می‌شود.
شرکت کنندگان با ورود به صفحه کاربری خود به آدرس www.quranedu.ir/login میتوانند نتیجه آزمون خود را از منوی «مشاهده نتیجه آزمون کتبی» مشاهده کنند.

همچنین قرآن‌آموزان می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به سایت کارنامه خود شامل وضعیت پاسخ به هر سوال و تصویرپاسخ برگ خود را نیز مشاهده کنند. اعتراض به نتیجه آزمون از ۲۵ اسفند به مدت ۳ روز امکانپذیر است.

آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن پنج‌شنبه ۱۰ اسفند در ۴۱۰ شهرستان برگزار شد.

آغاز رقابت ۵ هزار نفر در آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم

همچنین آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم امروز شنبه (۱۲ اسفندماه) به صورت آنلاین برای بیش از پنج هزار متقاضی شرکت در این بخش از آزمون آغاز شد.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در سه بخش کتبی، شفاهی و الکترونیکی در چهار رشته «حفظ قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم»، «معارف اهل‌بیت(ع)» و «انس با قرآن» به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف آغاز شد.

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه به صورت هم‌زمان با حضور بیش از ۱۷۰ هزار شرکت‌کننده در ۴۱۰ شهرستان کشور برگزار شد و آزمون شفاهی ویژه نوجوانان نیز ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه با حضور ۷۰ هزار متقاضی در ۴۷۵ مرکز آزمون برپا می‌شود.

آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن به صورت آنلاین پیش‌بینی شده است و شرکت‌کنندگان در این بخش به صورت الکترونیکی از طریق یارانه به سؤالات آزمون پاسخ می‌دهند.

در این بخش از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، بیش از پنج هزار نفر شرکت کردند که با هم رقابت می‌کنند.

با توجه به تدابیر متولیان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، هفته گذشته دو نوبت آزمون آزمایشی برای بخش الکترونیکی برگزار شده است تا شرکت‌کنندگان با این بخش و محتوای آزمون آشنا شوند. همچنین دو کلاس آنلاین با حضور استاد مسعود وکیل برگزار شد تا علاوه بر برقراری ارتباط با استاد، ابهامات احتمالی شرکت‌کنندگان برطرف شود.

به افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره یعنی ۷۰ از ۱۰۰ شوند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

/ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.