امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79830
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1396 - 17:28 | | ارسال توسط :

نماد بانک صادرات به‌زودی در بازار سرمایه بازگشایی می‌شود

به گزارش بابل نوین، مهدی طحانی کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت توقف نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس گفت: با توجه به رفع شدن بسیاری از ابهامات، به‌ زودی نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس بازگشایی می‌شود. وی با تأکید بر اینکه مدیران این بانک در تلاش هستند تا نماد معاملاتی این بانک در بورس […]

به گزارش بابل نوین، مهدی طحانی کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت توقف نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس گفت: با توجه به رفع شدن بسیاری از ابهامات، به‌ زودی نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس بازگشایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران این بانک در تلاش هستند تا نماد معاملاتی این بانک در بورس بازگشایی شود، گفت: یکی از عواملی که باعث شد نماد بانک صادرات بسته شود، عدم ارائه گزارش‌های مالی به سهام‌داران بوده است.

طحانی با اشاره به اینکه از شهریور۹۵ نماد بانک صادرات بسته بوده است یادآورشد: عدم حضور مدیرعامل این بانک از دیگر عواملی بود که سبب شد گزارش‌های مالی به موقع به سهامداران ارائه نشود.

گفتنی است، مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه صورت مالی ٣، ۶ و ٩ ماهه بانک و گزارش تفسیری به سازمان بورس داده شده، تأکید کرد: در روز‌های باقی مانده تا پایان سال با ارائه جزییات و در صورت تائید بورس، نماد بانک باز خواهد شد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.