امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77253
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 بهمن 1396 - 10:15 | | ارسال توسط :

نجات جان ۲۵ هزار حادثه دیده در مازندران

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : جمعیت هلال احمر از آغاز امسال تاکنون به ۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی و هزار و ۷۲۲ سانحه جاده‌ای امدادرسانی کرده است. وی افزود: انتقال دو هزار و ۵۴۶ مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۲۳ هزار و […]

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : جمعیت هلال احمر از آغاز امسال تاکنون به ۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی و هزار و ۷۲۲ سانحه جاده‌ای امدادرسانی کرده است.

وی افزود: انتقال دو هزار و ۵۴۶ مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۲۳ هزار و ۱۰۵ نفراز مصدومین حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در همین مدت بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم‌های امداد ونجات بین شهری استان مستقر در پایگاه‌های جاده‌ای استان موفق شدند خدمات موردنیاز را به هزار و ۷۲۲ سانحه جاده‌ای،۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی، ۷۶۶ حادثه شهری، ۱۴۳ حادثه کوهستان،۱۹ فقره آتش سوزی جنگل و مرتع،۳۱ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۲۳ حادثه برف و کولاک،۱۶ فقره سیل و آبگرفتگی،۵ فقره پوشش امدادی مناسبتی، دو فقره حادثه ریزش آوار، یک حادثه زلزله، یک حادثه طوفان ارائه دادند.

مجتبی اکبری افزود: در این عملیات‌ها ۳۳ هزار و ۲۸۶ نفرروز نجاتگر و امدادگر در قالب یک هزار تیم مجهز عملیاتی با بکارگیری سه هزار و ۳۸۴ دستگاه روز آمبولانس و خودرو‌های امدادی و پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه در شش حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی هلال احمر استان استفاده شد گفت: در این مدت خدمات امدادی به هزار و ۹۳۱ فقره از مراجعان حضوری به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی انجام شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.