امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77249
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 01 بهمن 1396 - 22:41 | | ارسال توسط :

۱۵۵۸۵ ماموریت توسط سازمان اورژانس بابل انجام شد

سخنگوی اورژانس بابل از انجام 15585 ماموریت در 9 ماه سال 96 خبر داد.

به گزارش بابل نوین، مهدی غلام‌نیا‌روشن سخنگوی اورژانس بابل ر گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی در مسابقات ورزشی، همایش‌ها، جشنواره‌ها، اردوهای آموزشی و تفریحی  و مراسم‌های مذهبی در ۹ ماه از سال مجموعا ۱۵۵۸۵ ماموریت انجام داده است.

وی افزود: ۷۳۹۱ ماموریت این سازمان شهری، ۸۱۹۴ ماموریت جاده‌ای و  ۲۳۱ ماموریت دیگر بین مراکز انجام شد و میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در حوزه شهری شش دقیقه و در بخش جاده‌ای هشت دقیقه بود.

این مسئول تصریح کرد: در این ۹ ماه سازمان اورژانس ۴۴۴۰ ماموریت تصادفی را انجام داد و ۷۶۴۵ بیمار و  مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

سخنگوی اورژانس بابل افزود: پس از ماموریت‌های تصادفی که رتبه اول ماموریت اورژانس بابل را به خود اختصاص داد، ماموریت‌های قلبی با ۷۶۶ مورد، تنفسی با ۴۱۷ مورد و مسمویت با ۲۴۵ مورد در رتبه‌های بعدی تلاش نیروهای اورژانس قرار دارد.

غلام‌نیاروشن خاطرنشان کرد: از تماس‌هایی که با این مرکز صورت گرفت ۷۲۸۲۷ مورد تماس اورژانس بود اما متاسفانه ۳۵۵۳ مورد مزاحمت تلفنی انجام شد، همچنین  این سازمان پاسخگوی ۸۰۱  تماس مشاوره پزشکی و سایر موارد بود.

وی با اشاره به تعداد ماموریت‌های CPR یادآور شد: در این ۹ ماه توانستیم ۱۶ مورد CPR  را انجام دهیم و ۷۶۴۵ بیمار یا مصدوم به بیمارستان‌ و درمانگاه‌های سطح شهر انتقال یافتند، بنابر آمار بیشترین میزان انتقالی به بیمارستان شهیدبهشتی با ۴۴۸۹ مورد، بیمارستان روحانی ۱۴۸۶، بیمارستان شهیدیحیی‌نژاد ۱۴۱۳، بیمارستان بابل‌کلینیک ۹۲ مورد تعلق دارد.

این مسئول در پایان گفت: به ترتیب ۸۷، ۱۸، ۱۷، ۱۴ و ۱۰ بیمار و مصدوم نیز به بیمارستان‌های بندپی‌شرقی، رازی قائمشهر، ۱۷ شهریور آمل، ۱۷ شهریور بابل، بابل‌کلینیک، ولی‍عصر قائمشهر، خشرودپی، شهیدزارع ساری و برخی دیگر از بیمارستان‌های شهرهای اطراف انتقال دادیم.

خبرنگار: مهدی بادیکناری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.