امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83376
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 شهریور 1397 - 10:19 | | ارسال توسط :

نجات ۳ هزار غریق در ساحل مازندران

به گزارش بابل نوین، فخاری معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به استفرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان گفت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل استان از آغاز طرح کاهش غریق تا کنون ۳ هزار و ۷۷ غریق […]

به گزارش بابل نوین، فخاری معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به استفرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان گفت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل استان از آغاز طرح کاهش غریق تا کنون ۳ هزار و ۷۷ غریق را نجات دهند.

وی با بیان اینکه افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۱۱۱ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند افزود: ۶ هزار نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

معاون امدادونجات هلال احمر مازندران گفت: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان که از خرداد ماه سالجاری آغاز شد تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت .

فخاری افزود: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۵۲ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۳ فروند قایق نجات، ۱۴ دستگاه جت اسکی و ۱۰ فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

وی به مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.