امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83380
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1397 - 10:34 | | ارسال توسط :

بازار آجیل و خشکبار باطعم گرانی/ نرخ منطقی هر کیلو پسته ۸۰ تا ۱۶۰ هزار تومان

به گزارش بابل نوین، علیرضا ارزانی ممقانی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار از افزایش قیمت انواع آجیل و خشکبار در بازار خبر داد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، قیمت آجیل و خشکبار دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه انواع آجیل و خشکبار صادراتی است، افزود: […]

به گزارش بابل نوین، علیرضا ارزانی ممقانی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار از افزایش قیمت انواع آجیل و خشکبار در بازار خبر داد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، قیمت آجیل و خشکبار دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انواع آجیل و خشکبار صادراتی است، افزود: با وجود افزایش نرخ آجیل و خشکبار در بازار داخل، هنوز این محصولات با نرخ های جهانی تفاوت معناداری دارند.

ارزانی ممقانی نرخ واقعی هر کیلو پسته فندقی برحسب قیمت جهانی در بازار داخل را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اکنون این نوع پسته با نرخ ۸۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: واردات میوه خشک به کشور ممنوع است

این مقام مسئول افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا و استمرار روند نوسان نرخ ارز پیش بینی می شود که مجدد قیمت انواع آجیل و خشکبار در بازار افزایش یابد.

وی در پایان نرخ منطقی هر کیلو گردو با پوست را ۴۰ هزار، مغز گردو ۸۵ تا ۱۳۰ هزار، پسته ۸۰ تا ۱۶۰ هزار، فندق ۳۰ تا ۴۵ هزار، مغز بادام درختی ۷۰ تا ۱۱۰ هزار، تخمه آفتابگردان ۱۵ هزار، تخمه ژاپنی ۳۵ هزار و بادام هندی را ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.