امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85113
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 01 دی 1397 - 16:56 | | ارسال توسط :

نخستین روز زمستان و بارش برف در همه محور‌های مازندران

بارش برف که از دیروز در جاده‌های کوهستانی مازندران آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

به گزارش بابل نوین،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: بارش برف خفیف در منطقه ولی آباد محور کندوان و گدوک سوادکوه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی مازندران به سمنان از جاده کیاسر اکنون شاهد بارش شدید برف است، افزود: تردد در این جاده بدون زنجیرچرخ برای رانندگان ممکن نیست.

سرهنگ قدمی گفت: تردد خودرو‌ها در محرو‌های کندوان، هراز و سوادکوه اکنون عادی و روان، اما در محور کیاسر به کندی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه همه محور‌های ارتباطی اکنون باز و تردد در جریان است،گفت: مأموران پلیس راه مستقر در مناطق کوهستانی استان خودرو‌ها را به لحاظ داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی کنترل و از تردد خودرو‌های بدون این امکانات جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به گزارش هواشناسی مازندران مبنی بر ادامه بارندگی‌ها تا بعدازظهر امروز احتمال سست شدن و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد به همین دلیل رانندگان با اوجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس از توقف در حاشیه جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

سرهنگ قدمی گفت: افرادی که قصد سفر یا خروج از مازندران را دارند می‌توانند شبانه روز با کارشناسان مستقر در مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران و شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.