امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85114
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 02 دی 1397 - 10:57 | | ارسال توسط :

بسیج بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران/مساجد مرکز قرارگاه «طرح تحول» محلات است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: بسیج پایگاه امام زمان(عج) است، در طول به‌وجود آمدن این نهاد انقلابی چیزی جز این که بسیج نیروی مخلص و پای‌کار بوده ندیدیم و این بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج بابل با اشاره به برخی تحرکات جدید دشمن در حوزه اجتماعی جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز دشمن طراحی سنگینی را برای جذب چهره به چهره افراد و انحراف آن‌ها انجام می‌دهد و در این زمینه اتفاقا مذهبیون و بچه‌های بسیجی در تیررس این نوع تهاجم قرار دارند.

وی افزود: همه ما نسبت به انقلاب مدیون هستیم و باید شاکر عصری باشیم که در آن زندگی می کنیم، فرماندهان پایگاه‌ها برای حفظ و نگهداری از انقلاب نباید شب و روز داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: مسجد جایگاه ایمانی و پایگاه تقوت بچه های مذهبی و انقلابی است از این رو تمام مساجد بابل بایستی مرکز قرارگاه باشند، مسجد محور همه فعالیت‌ها در هر محل و منطقه است.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و دشمنی‌های مستکبران نسبت به ایران اسلامی بسیجی‌ها بایددر چهار کارگروه امنیت، محرومیت‌زدایی، بصیرت و فرهنگی ورود کنند تا ثمرات حرکات جهادگرانه در این عرصه‌ها جامعه را فرا گیرد.

سرهنگ رمضانی گفت: دشمن در ابعاد مختلف علی‌الخصوص جنگ فرهنگی اجتماعی را شروع کرده و ما چاره‌ای جز پناه بردن به مسجد و فرهنگ غنی که در مساجد وجود دارد نداریم.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از وظایف قرارگاه طرح تحول هر محل است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی کنند در این راه پیوند هرچه بیشتر پایگاه‌های بسیج و مسجد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

این فرمانده ارشدنظامی در بابل با برشمردن ظرفیت‌های موجود در مساجد اذعان کرد: بسیج پایگاه امام زمان(عج) است، شاهد هستیم در طول به‌وجود آمدن بسیج در انقلاب اسلامی چیزی جز این که بسیج نیروی مخلص و پای‌کار بوده از این عزیزان ندیدیم و این بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران است.

رمضانی ادامه داد: اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و امنیتی امروز در سطح محلات بر عهده بسیج قرار دارد و باید این خواسته‌های رهبری را به‌صورت جدی مدنظرقرار داد.

وی گفت: مهمترین بخش بسیج کادرسازی و توجه جدی به نظام تربیتی است، نسل جوان باید امروز مسئولیت‌ها را از پایین‌ترین سطوح تجربه کند و بسیج با جوانگرایی و جوان‌سازی مسئولیت‌ها پیشگام در این مسیر شده است.

 

تهیه خبر: روح‌اله قلی‌پور

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.