امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78235
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 16 بهمن 1396 - 15:28 | | ارسال توسط :

نشست دانشجویی فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش بابل نوین،نشست دانشجویی فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور هماهنگی و انسجام و رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی دانشجویی و گسترش مشارکت قرآنی دانشجویان برگزار می‌شود. نشست فعالان دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور فعالان قرآن و عترت بیش از ۵۰ دانشگاه کشور به منظور توسعه و تعمیق […]

به گزارش بابل نوین،نشست دانشجویی فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور هماهنگی و انسجام و رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی دانشجویی و گسترش مشارکت قرآنی دانشجویان برگزار می‌شود.

نشست فعالان دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور فعالان قرآن و عترت بیش از ۵۰ دانشگاه کشور به منظور توسعه و تعمیق فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه دانشگاهی کشور، هماهنگی و انسجام و رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی دانشجویی و گسترش مشارکت قرآنی دانشجویان برگزار می‌شود.

گفتنی است از بیش ۱۰۰ فعال قرآن و عترت تشکل‌های دانشجویی از ۵۰ دانشگاه کشور برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آمده ‌است.

برابر دستور کار توافق شده با مدعوین، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی در تولید محتوای قرآنی، آسیب شناسی فعالیت‌های قرآنی، طراحی فعالیت‌های قرآنی جمعی، ایده‌پردازی، تبلیغ و رسانه، مخاطب شناسی، تشکیلات، جذب و سازماندهی و فعالیت‌های متنوع دیگر در قالب استارت آپ قرآنی انجام می‌شود.

این نشست از چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به مدت ۳ روز در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران و به همت و میزبانی کانون قرآن و عترت این دانشگاه برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.