امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82960
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 31 تیر 1397 - 10:01 | | ارسال توسط :

نمایشگاه بافته‌های داری برپا می‌شود/ رونق تولید داخلی با ممنوعیت واردات صنایع دستی

به گزارش بابل نوین، محمد انشایی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، از برگزاری نمایشگاه بافته‌های داری (گلیم و گلیم‌فرش و نساجی سنتی) در موزه فرش خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ تیر ماه کار خود را آغاز کرده است و مراسم افتتاحیه آن ساعت ۱۰ […]

به گزارش بابل نوین، محمد انشایی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، از برگزاری نمایشگاه بافته‌های داری (گلیم و گلیم‌فرش و نساجی سنتی) در موزه فرش خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ تیر ماه کار خود را آغاز کرده است و مراسم افتتاحیه آن ساعت ۱۰ صبح روز سی و یکم تیر ماه برگزار می‌شود. ما تا پایان سال ۸ تا ۱۰ نمایشگاه‌های موردی و تخصصی در موزه‌های تحت مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می‌کنیم. این نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های شیشه، سرامیک و چرم در موزه‌های آبگینه و سفالینه‌ها، موزه رضا عباسی و موزه فرش برگزار می‌شوند. این نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند که بازدیدکنندگان با تولیدات معاصر و مشابهی که در سده‌های قبل خلق شده‌اند، آشنا شوند. این آشناسازی یکی از برنامه‌های ترویجی و فرهنگی معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران است.

وی در پایان درباره ممنوعیت واردات صنایع دستی و اثر آن بر تولید داخلی خاطرنشان کرد: ممنوعیت واردات صنایع دستی باعث بهبود صد در صدی وضعیت صنایع دستی استان تهران می‌شود. هم‌اکنون برخی از واردکنندگان مواد اولیه صنایع دستی به تولیدکنندگان داخلی روی آورده‌اند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.