امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71035
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 28 آبان 1396 - 21:19 | | ارسال توسط :

نمایشگاه خیریه «تنها نیستیم» در دو روز ۱۳۴ میلیون فروخت

نمایشگاه خیریه آثار هنری «تنها نیستیم» که به نفع زلزله‌زدگان استان کرمانشاه برپا شده، طی دو روز موفق به فروش ۱۳۴ میلیون تومانی شده است.

به گزارش بابل نوین،«تنها نیستیم» نمایشگاه خیریه آثار هنری به نفع زلزله‌زدگان استان کرمانشاه که به همت گالری مژده و همکاری گالری ایرانشهر و جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی تدارک دیده شده، عصر ۲۶ آبان ماه در ساختمان هدیش افتتاح شده و در دو روز ۱۳۴ میلیون تومان فروش داشت.

در این نمایشگاه حدود ۲۵۰ اثر نقاشی، مجسمه و عکس، سه نسل از هنرمندان تجسمی همچون نصرالله افجه‌ای، کوروش شیشه‌گران، علی شیرازی، نصرت الله مسلمیان، عین‌الدین صادق‌زاده، ناصر اویسی، آرمان استپانیان، مرتضی گودرزی، بهرام دبیری، کامران عدل، جواد بختیاری و … به نمایش گذاشته شد.

هنرمندان در این نمایشگاه آثار خود را به نفع زلزله‌زدگان اهدا کردند تا حدود یک سوم قیمت واقعی‌شان به نفع زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به فروش گذاشته شود و صد در صد عواید آن تقدیم مردم سرافراز و آسیب‌دیده غرب کشور شود و شعار و تیتر این حرکت «تنها نیستیم» ترجمان عملی یابد.

در اولین شب از این نمایشگاه سه روزه که با استقبال خوب علاقمندان به هنر روبرو شد، ۱۱۰ میلیون اثر هنری به فروش رسید و این رقم در پایان شب دوم به ۱۳۴ میلیون تومان رسید.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.