امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60853
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 16 تیر 1396 - 16:15 | | ارسال توسط :

نمایندگانی که بیانیه حمایت از حملات موشکی سپاه به داعش را امضا نکردند نمک‌نشناسی کردند

امام‌جمعه بابلکنار گفت: از ۲۹۰نماینده مجلس شورای اسلامی فقط ۱۶۲نفر بیانیه حمایت از حمله موشکی سپاه به داعش را امضاء کردند! آیا این قدرنشناسی و نمک‌نشناسی از پاسداران شهادت‌طلب و ایثارگر نیست که با خون خود، شما را از دست داعش نجات دادند؟

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابلکنار با اشاره به روز پاسداشت عفاف و حجاب اظهار کرد: دشمن فهمیده است که برای از پای انداختن فرهنگ اسلامی باید کانون خانواده را متزلزل کند، اگر زن و دختر مسلمان به لحاظ حیا متزلزل شود تمدن و پایه‌های فرهنگی جامعه نیز به لرزه می‌افتد.

وی افزود: کاری که دشمن از راه اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور انجام می‌دهد نه تنها یک تهاجم فرهنگی بلکه شبیخون، غارت، قتل‌عام و ناتوی فرهنگی است.

امام‌جمعه بابلکنار ادامه داد: حیات، قوام، بالندگی، پیشرفت، استقلال، عزت و پویایی جامعه و حکومت اسلامی به اجرای امر به معروف و نهی از منکر است که امروزه مقفول مانده است.

این مقام مسئول با انتقاد از سخنان اخیر رییس جمهور تصریح کرد: آقای رییس‌جمهور محترم گفته‌اند هدف اول ما نباید تبدیل شدن به قوی‌ترین کشور منطقه باشد بلکه باید دنبال منطقه‌ای قوی‌تر باشیم! آیا این بدین معنی نیست که هر چه قدرت داریم به دشمنانمان بدهیم تا بتوانند مثل یک لقمه راحت قورتمان بدهند و مثل توافق هسته‌ای اسب زین‌شده را بدهیم و افسار پاره تحویل بگیریم.

وی افزود: مفهوم این جمله که نباید قدرت اول منطقه باشیم یعنی اینکه رونمایی از برجام ۲و ۳، کوتاه آمدن از سیاست‌های انقلابی در منطقه، عقب‌نشینی از مؤلفه‌های قدرت‌ساز منطقه‌ای، توجیه مذاکره بر سر خطوط قرمز و کاهش حمایت از متحدان استراتژیک منطقه‌ای ایران است که هرگز شدنی نیست.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: دولت حفظ عزت و منافع ملی را به منافع قدرت‌های نظام مقدم بدارد.

وی افزود: برخی آقایان مشکلات منطقه‌ای ناشی از غرب سلطه‌گر به ویژه آمریکا و اسرائیل نمی‌دانند بلکه مشکل را در هویت و ماهیت انقلاب اسلامی می‌بینند و به‌دنبال ایرانی غیراسلامی و غیر انقلابی، ضعیف و نا امن هستند که تنها باید منافع و امنیت خود را از طریق مذاکره و همزیستی با آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود تأمین کند!

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به قرارداها و مراودات دولت با فرانسه یادآور شد: فرانسه به ایران خون آلوده داد  خودروسازی را در اختیارش گذاشیم، نقش پلیس بد را در مذاکرات بازی کرد از آن‌ها ایرباس خریدیم، میزبانی همایش سازمان منافقین را بر عهده گرفت تحریم اروپا علیه ایران را امضاء کرد ما بعنوان جایزه با او قرارداد نفتی بستیم! آیا این درست است؟

وی ادامه داد: برگزاری اجلاس سالانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس، نقص صریح قوانین بین‌المللی، مصداق بارز حمایت از تروریسم است و پاسخ انقلابی به فرانسه باید قطع رابطه و لغو قراردادها یا تعلیق آن‌ها باشد نه نامه فدایت شوم آقایان و اجرای قرارداد نفتی با آن‌ها.

بابائیان با اشاره به سخنان ناجوانمردانه برخی از مسئولان کشور در مورد عملکرد سپاه پاسداران گفت: پشت صحنه توهین به سپاه و حملات موشکی سپاه این است که خوارج دارند در پشت جبهه به علی(ع) فشار می‌آورند که بگو مالک از پشت خیمه معاویه باز گردد ولی این اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: از ۲۹۰نماینده مجلس شورای اسلامی فقط ۱۶۲نفر بیانیه حمایت از حمله موشکی سپاه به داعش را امضاء کردند! آیا این قدرنشناسی و نمک‌نشناسی از پاسداران شهادت‌طلب و ایثارگر نیست که با خون خود، شما را از دست داعش نجات دادند؟

امام‌جمعه بابلکنار با اشاره به فعالیت های غیر اسلامی و اخلاقی در شبکه های اجتماعی اظهار کرد: عمده فعالیت شبکه‌های مجازی در ایران اسلامی ترویج فساد، فحشا و بازداشتن نیروهای جوان از علم‌آموزی و نوآوری، کشاندن آنان به خلاف کاری است.

وی تصریح کرد: چرا مسئولان دولتی، قضائی، امنیتی و مجلس در مقابل این پدیده ویران‌کننده دست روی دست گذاشته و چاره‌ای نمی‌اندیشند.

حجت‌الاسلام بابائیان با اشاره به مشکلات بخش بابلکنار تاکید کرد: بابلکنار به عنوان قطب کشاورزی، دامداری و مرکبات بوده اما متأسفانه فاقد بانک کشاورزی، بانک ملی، اداره مالیات، راهنمایی و رانندگی، ثبت احوال، آموزش و پرورش است، آیا مدیران استانی و شهرستانی علی‌رغم پیگیری مکرر در انجام آن بی‌توجهی و تعلل می‌کنند.

وی در پایان گفت: در سفری که مسئولین داشتند قول محکم دادند که همگام با انتقال آب به شهرهای گروه الف، مردم شریف و محروم بابلکنار از آب شرب برخودار می‌شوند اما هنوز ساختار اجرایی آن توسط شرکت آب انجام نگرفت، مردم هشدار می‌دهند در صورت عدم اقدام عملی از آبرسانی به گروه الف جلوگیری خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.