امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78460
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1396 - 19:42 | | ارسال توسط :

نمی‌توانیم در سفر تبلیغاتی کی روش از او استقبال کنیم

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: سفر سرمربی تیم ملی به مشهد تبلیغاتی است و به همین دلیل به استقبال کی روش نرفتیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بابل نوین،محمد مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با  ما درباره اینکه چرا هیچ یک از مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی برای استقبال از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران به فرودگاه نرفته بودند، بیان کرد: از آنجایی که تمام برنامه های این سفر با بانک خصوصی ای که کی روش با آن قرارداد تبلیغاتی امضا کرده است، هماهنگ شده بود و سفر سرمربی تیم ملی به مشهد کاری نبود، ما هم ترجیح دادیم وارد این مسائل تبلیغاتی نشویم و به استقبال کی روش نرویم.

او ادامه داد: برخی بانک های خصوصی در ماه های اخیر عملکرد شفافی نداشته اند و همین امر منجر به اعتراض مردم شده است. البته نمی خواهم درباره عملکرد بانکی که کی روش با آن قرارداد بسته است اظهارنظر خاصی بکنم اما ترجیح دادم برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه ای در این برنامه تبلیغاتی همراه سرمربی تیم ملی نشوم.

برادران درباره احتمال بازدید کارلوس کی روش از ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت: کی روش قرار بود در گذشته برای بازدید از این ورزشگاه و انتقال تجاربش به مربیان استان خراسان رضوی به مشهد بیاید و ما با خودش و مهدی تاج هم صحبت هایی در این زمینه انجام داده بودیم اما این امر محقق نشد. در حال حاضر هم نمی توانیم در راستای اجرای تبلیغات این بانک خصوصی از سرمربی تیم ملی بخواهیم از ورزشگاه امام رضا بازدید کند چراکه او به تماشای بازی پدیده- پارس جنوبی هم تمایلی نشان نداده است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این مسائل درصورتی که کی روش خارج از برنامه های این سفر تبلیغاتی درخواست بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) را داشته باشد هماهنگی های لازم را انجام می دهیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.