امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72501
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 08 آذر 1396 - 13:55 | | ارسال توسط :

نگاهمان به بازی استقلال امیدوارانه است/ از یک بازیکن راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه فقط از عملکرد یکی از بازیکنان آفریقایی‌اش رضایت ندارد، گفت: نگاهمان به بازی با استقلال امیدوارانه است.

به گزارش بابل نوین،مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل استقلال که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: چون بازی های خوبی انجام داده ایم می توانیم هر روز به تیم امیدوار باشیم. به بازیکنانم و آینده آنها امیدوارم. آنها در آینده ثابت می کنند شایسته جایگاه بسیار بالاتری هستند.

وی افزود: حتی باوجود اینکه می خواهیم با تیم بزرگی مثل استقلال بازی کنیم، نگاهمان امیدوارانه است. می توانم با اطمینان بگویم فردا بازی خوب، منظم و موفقی را می توانیم ارائه بدهیم.

سرمربی پیکان درباره تاکتیک احتمالی پیکان مقابل استقلال تهران گفت: بر اساس داشته ها و توانایی‌هایمان بازی می کنیم. اگر اجازه  دهید فردا تدبیر تاکتیکی ما را می بینید.

جلالی در خصوص روند نزولی این تیم در نتیجه گیری در دو هفته اخیر تیمش گفت: نمی دانم حاشیه های کاذبی که برایمان ایجاد کرد چه تاثیری در این روند داشته است. به هر حال طبیعی است که در فوتبال نتوانی همیشه برنده شوی. ما در دوبازی اخیرمان مقابل نفت آبادان و استقلال خوزستان موقعیت های خوبی داشتیم که از آنها نتوانستیم استفاده کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود از عملکرد بازیکنان آفریقایی تیمش راضی نیست و ممکن است آنها را در نیم فصل رد کند، گفت: چه کسی این «می گویم‌ها» را مطرح می کند. شاید فقط از یکی از سه بازیکن آفریقایی راضی نباشم. دو بازیکن دیگر آفریقایی خوب هستند و روز به روز بهتر می شود.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.