امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60815
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 15 تیر 1396 - 16:15 | | ارسال توسط :

نگاهی به زمانبندی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان / مشهد میزبان مرحله کشوری

ثبت نام برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان از نیمه‌های تیرماه آغاز می‌شود و مرحله کشوری آن نیز آذرماه در مشهد مقدس خواهد بود.

به گزارش بابل نوین، جشنواره قرآنی مدهامتان که به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، امسال شاهد برگزاری دوازدهمین دوره خود خواهد بود.

فرایند این مسابقات که از ماه‌های گذشته با برگزاری جلسات بررسی و به‌روزرسانی آئین‌نامه آن آغاز شده است، تا آذرماه امسال با برگزاری مرحله کشوری ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس فراخوان این دوره از جشنواره بعد از ابلاغ آئین‌نامه به استان‌ها آغاز می‌شود. آئین‌نامه این جشنواره طی هفته سوم تیرماه آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد زمان ثبت نام نیز از روز ۲۰ تیرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد جوانان مساجد به آدرس «www.javananemasajed.ir/main» آغاز شود.
ثبت‌نام در این جشنواره طی یک بازه زمانی حدوداً یک ماهه ادامه خواهد داشت تا به این ترتیب تا اواسط مردادماه ثبت نام ادامه داشته باشد. در ادامه و پس از برگزاری مرحله مقدماتی در مردادماه، مرحله استانی با یک فاصله زمانی معین آغاز خواهد شد.
بر اساس گزارش ایکنا مرحله استانی این مسابقات نیز از ۲۵ مردادماه تا اواخر مهرماه بر اساس تشخیص استان‌ها و اقتضائات زمانی خودشان برگزار می‌شود تا بعد از آن همه چیز برای برگزاری مرحله کشوری مهیا شود.
مرحله کشوری نیز که در هفته وحدت و در آذرماه است، طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ همین ماه است که به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
همچنین آزمون مفاهیم این جشنواره که به صورت سراسری در یک روز برگزار می‌شود نیز روز ۱۳ مردادماه در نظر گرفته شده است.
این آزمون که به صورت اینترنتی خواهد بود، برای برخی استان‌ها و روستا‌ها که دسترسی به اینترنت ندارند به صورت مکتوب خواهد بود.
زمان‌های در نظر گرفته شده برای این آزمون بر اساس برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده در آئین‌نامه است که با توجه به روند ثبت نام و اجرا باید دید شرایط به چه شکلی رقم خواهد خورد. /ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.