امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60813
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 15 تیر 1396 - 16:13 | | ارسال توسط :

تجدید عهد با ولایت اساس مبارزه با تهاجم فرهنگی است

آیت الله سعیدی تجدید عهد با ولایت را اساس مبارزه با تهاجم فرهنگی برشمرد و گفت: من از کسانی که نقض عهد دشمن را می‌بینند با این‌ حال معاهداتی الزام‌آور را امضاء می‌کنند تعجب می‌کنم چرا که امضای چنین اسنادی همواره آینده نظام را دچار اختلال خواهد کرد.

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله سید محمد سعیدی، امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان و مدیران بنیاد شهید استان قم که در سالن امام خامنه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد به امضای معاهدات بین‌المللی هدفمند دولت اشاره کرد و اظهار داشت: در دنیایی که نظام جمهوری اسلامی ایران از رهبری بی‌همتا برخوردار است چرا برخی با امضای سندهایی همواره تلاش دارند تأمین نیازهای داخل را وابسته به دنیای غرب جلوه دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تجدید عهد با ولایت را اساس مبارزه با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: من از کسانی که نقض عهد دشمن را می‌بینند با این‌حال معاهداتی الزام‌آور را امضاء می‌کنند تعجب می‌کنم چرا که امضای چنین اسنادی همواره آینده نظام را دچار اختلال خواهد کرد، هرچند خودشان مدعی هستند که این اسناد الزام‌آور نیست.

امام‌جمعه قم در ادامه به تبیین مبانی قرآنی ایثارگری و شهادت پرداخت و عنوان داشت: قرآن کریم بیانی از مبانی مجرد الهی برای تمام امت‌ها است؛ بر این مدار مردم به تدبر در متن قرآن مأمور هستند تا بتوانند جایگاه و هدف خود را از آن استخراج کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) کتاب قرآن را کتاب زندگی توصیف کرد و ابراز داشت: اعمال مجاهدان و شهدای فی سبیل الله از منظر قرآن تباه ناشدنی است؛ این در حالی است که شرع مقدس اسلام برخی از اعمال را با تکیه‌ بر نواقص آن‌که از سوی مؤمن به وقوع می‌پیوندد را اعمال هبوط یافته توصیف کرده است.

آیت‌الله سعیدی با شاره به این‌که شهید به برکت ایثار جان و مال خود اعمال صالحش را به جهان آخرت می‌رساند، اظهار داشت: هدایت از دیگر ویژگی مؤمنان ایثارگر و شهدای فی سبیل الله است؛ بر این اساس ارزش بهشت برین در قرآن کریم به حقیقت هم‌نشینی با نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) توصیف‌شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که تهاجم فرهنگی از زمان هبوط حضرت آدم(ع) وجود داشته است، بیان داشت: تجدیدعهد با اهل‌بیت(ع)  اساس مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به معاهدات بین‌المللی امضاشده از سوی دولت، تصریح کرد: جریان امضای این اسناد فقط تحمیل سندی بین‌المللی نیست بلکه پذیرش مبانی شیطان بزرگ است.

وی در پایان یادآور شد: بسیجیان باید صیانت کننده راه انقلاب و مبانی ثبت‌شده در وصیت‌نامه شهدا باشند، گفت: بسیجی همواره باید از موقعیت‌های معنوی برای آمادگی خدمت در مسیر الهی بهره کافی را ببرد./ص

خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.