امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57512
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1396 - 19:55 | | ارسال توسط :

هاشمی‌مقدم: جهانبخش بازیکنی می‌شود که در تاریخ فوتبال ایران مثل او نخواهیم داشت

مدیر برنامه‌های بازیکن ایرانی آلکمار، گفت: شک ندارم علیرضا جهانبخش روزی به یک بازیکنی تبدیل خواهد شد که در تاریخ فوتبال ایران مثل او نخواهیم داشت.

به گزارش بابل نوین، امیر هاشمی‌مقدم در مورد اینکه بازیکن تیم دوم نایمخن به عنوان بهترین استعداد سال فوتبال هلند انتخاب شده است،‌ گفت: مراسم فوتبال گالا شب گذشته برگزار شد و این افتخار برای بازیکن ۱۹ ساله تیم یعنی رومانویانسن به دست آمد و این بازیکن شب گذشته در کنار بزرگان فوتبال هلند این جایزه را دریافت کرد. از سوی دیگر اگر قهرمان هم می‌شدیم هیچگاه به این اندازه که این بازیکن موفق شد چنین عنوانی را به دست بیاورد خوشحال نمی‌شدیم.

وی در مورد آخرین شرایط علیرضا جهانبخش و اینکه گفته می‌شود او مصدوم است، گفت: علیرضا امشب استراحت می‌کند و مصدومیتش نیز به آن شکل نیست. جهانبخش یک مقدار به خاطر تعدد بازی‌هایی که انجام داده خسته است و چون او بازیکن کلیدی آلکمار و تیم ملی ایران است در این میان به نسبت سایر بازیکنان کمی با برنامه‌تر به میدان می‌رود تا از لحاظ بدنی مشکلی برایش ایجاد نشود.

هاشمی‌مقدم گفت: در مجموع جای نگرانی وجود ندارد و همانطور که گفتم چون علیرضا در بازی قبلی یک مقدار آسیب‌دیدگی جزئی داشت و به درستی و با اقدام منطقی کادر فنی تیمش تعویض شد، در حال حاضر شرایط بهتری دارد ولی امشب در دیدار پلی‌آف به میدان نخواهد رفت.

مدیر برنامه‌های بازیکن ایرانی آلکمار درباره اینکه این بازیکن چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود، گفت: احتمالاً علیرضا یکی، دو هفته آینده مستقیماً از هلند راهی اتریش شده و به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

وی در مورد پیشنهاداتی که به این بازیکن برای فصل آ‌ینده می‌شود، گفت: فعلاً تمام تمرکز او روی دیدارهای پلی‌آف و دیدار با تیم ملی ازبکستان است، هر چند که تماس‌هایی برای جذب علیرضا از کشورهایی مثل آلمان، انگلیس و کشورهای عربی می‌شود اما هنوز پیشنهاد رسمی نرسیده است.

هاشمی‌مقدم یادآور شد: با این حال علیرضا عجله‌ای ندارد چون در تیمی بازی می‌کند که جزو ۴، ۵ تیم برتر لیگ هلند است و سال آینده هم این تیم هدف‌گذاریش حضور در بین سه تیم اول محسوب می‌شود. بنابراین او عجله‌ای ندارد هر چند که اگر پیشنهاد خوبی هم بیاید خودش باید تصمیم بگیرد.

وی تأکید کرد: روزی که علیرضا به هلند آمد حتی انگلیسی هم بلد نبود اما الان به زبان هلندی هم مصاحبه می‌کند و به دو زبان مسلط است و از هر لحاظ شخصیت او در حال رشد است. از سوی دیگر شک ندارم که علیرضا به یک بازیکنی تبدیل خواهد شد که تا به حال در فوتبال ایران مثل او نخواهیم داشت./م

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.