امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33251
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 آبان 1395 - 20:16 | | ارسال توسط :

همایش بزرگ سرمایه‌گذاری مازندران در بابل برگزار می‌شود

به گزارش بابل نوین، محمدتقی عباسپور اظهار کرد: با هدف برنامه توسعه‌ای و ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهرستان بابل، بزرگ‌ترین همایش سرمایه‌گذاری مازندران در بابل برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این همایش با محوریت شهرستان بابل برگزار می‌شود، افزود: در این همایش هر شهری فراخور خود، طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را مطرح و از افرادی […]

به گزارش بابل نوین، محمدتقی عباسپور اظهار کرد: با هدف برنامه توسعه‌ای و ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهرستان بابل، بزرگ‌ترین همایش سرمایه‌گذاری مازندران در بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با محوریت شهرستان بابل برگزار می‌شود، افزود: در این همایش هر شهری فراخور خود، طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را مطرح و از افرادی که قادر به مشارکت هستند دعوت به همکاری می‌کند.

فرماندار ویژه بابل با اشاره به اینکه این همایش نخستین همایش سرمایه‌گذاری مازندران در سال ۹۵ است، تصریح کرد: همایش سرمایه‌گذاری مازندران تا اواخر سال جاری در بابل برگزار می‌شود.

عباسپور در ادامه خدمات دولت یازدهم در شهرستان بابل را مطلوب برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه راه‌ها درباره میزان آسفالت انجام شده با سهم ۷۰ درصدی دولت و ۳۰ درصدی مردم بی‌نظیر بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه یک سوم آسفالت مشارکتی مازندران در حوزه راه‌ها در شهرستان بابل انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر پیمانکار جاده کیاکلا نیز انتخاب شده و به‌زودی کار تعریض این جاده آغاز می‌شود.

وی ترمیم و بازسازی دو پل گرد رودبار و امیرده که بر اثر سیل تخریب شده بود را از دیگر اقدامات موثر دولت در بابل برشمرد و ادامه داد: درباره تعریض جاده شیخ موسی به فیروزجاه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تردد و دسترسی به این جاده به آسانی انجام می‌شود.

 

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.