امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33162
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 14 آبان 1395 - 16:29 | | ارسال توسط :

برخی‌ها اگر دستشان برسد به نام آزادی در مقابل انقلاب می‌ایستند/ انقلابی‌گری و اصول انقلابی اصل ما است

خطیب موقت نماز جمعه بابل در اعتراض به سخنان نماینده مجلسی که بیان کرد نباید دیگر از فتنه حرف زد گفت: اگر این دست نمایندگان و افراد دستشان برسد، تعابیر به کار برده شده در قرآن در خصوص فتنه را حذف می‌کنند و به نام آزادی در مقابل انقلاب می‌ایستند، انقلابی‌گری و اصول انقلابی اصل ما است.

%d8%b4%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86

به گزارش بابل نوین به نقل بلاغ،حجت‌الاسلام ناصر شکریان در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل با اشاره به مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا(ع) هر روز ابعاد وسیعتری پیدا می‌کند و افراد بیشتری را در مسیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی شاهد حضور نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن و حتی افراد غیر مسلمان هستیم.
خطیب موقت نماز جمعه این هفته بابل ادامه داد: حضور مردم در اربعین به تعبیری مقدمات ظهور امام عصر(عج) را فراهم می‌سازد و اربعین تجلی میثاق و همدلی امت اسلامی با محوریت سیدالشهدا(ع) است.
وی با اشاره به تلاش‌های ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران برای اسکان، پذیرایی و خدمات‌رسانی فرهنگی، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب ستاد اربعین راهیان کربلا برای سازمان‌دهی اسکان زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلا از ۳۰۰۰ نفر تا ۵۰۰۰ نفر است.
حجت‌الاسلام شکریان افزود: ستاد اربعین حسینی به صورت مردمی اداره می‌شود و با همراهی خیریان و مردم عاشق اهل بیت(ع) تا کنون بخشی از نیازهای این ستاد تامین شده اما همچنان نیازمند به کمک‌های بیشتر مردمی به ویژه در تهیه پتو، موکت و موادغذایی هستیم.
وی تصریح کرد: افرادی که با کمک‌های خود در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی همت می‌کنند در ثواب افراد شرکت‌کننده شریک هستند.
خطیب این هفته نماز جمعه بابل با اشاره به روز ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی گفت: این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و تجلی اراده ملت ایران در شکستن ابهت آمریکا بود و نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران محسوب می‌شود.
وی از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان نشانه استکبارستیزی ملت ایران نام برد و افزود: تعبیر انقلاب دوم در تصرف لانه جاسوسی از حضرت امام راحل بهترین و جامع‌ترین تعبیر محسوب می‌شود، نظام آمریکا دارای خوی استکباری است.
شکریان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اقرار کردند که در کودتای ۲۸ مرداد و حمایت از شاه، کودتای نوژه، حمله طبس، حمایت همه جانبه از صدام، حمله به هواپیمای مسافربری، حمله به سکوهای نفتی، اعمال تحریم بی‌سابقه در جهان و ترور دانشمندان هسته‌ای و ایجاد ناامنی‌های گسترده در اطراف ما دست دارند، هر جنایتی که الان در یمن، بحرین، عراق و سوریه می‌شود دست آمریکا در آن آلوده است.
وی با اشاره به مساله تحریم‌ها گفت: به قول امام راحل بزرگترین خدمت آمریکا در حق ملت ایران، قطع رابطه است، به برکت انقلاب و ایستادگی مردم امروز قدرتمندترین کشور در منطقه هستیم و جایگاه قدرت ما در حوزه‌های مختلف سیاسی بر هیچکس پوشیده نیست.
خطیب موقت بابل تاکید کرد: آنچه که موجب پیشرفت ایران اسلامی می‌شود روحیه انقلابی‌گری و تلاش است نه تسلیم و مذاکره.

وی با انتقاد از سخنان یکی از نمایندگان مجلس در مراسم رای اعتماد به سه وزیر دولت یازدهم، گفت: متاسفانه نماینده‌ای در مجلس اعلام می‌کند دیگر نباید از فتنه حرف زد و این برخلاف سخنان صریح مقام معظم رهبری است، این دسته از افراد چگونه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند؟

این مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها بر موضع خود در برابر فتنه سخنرانی کردند، برخی افراد متاسفانه از انقلاب زدایی حرف می‌زنند که این اصلا شایسته نیست و این نماینده چگونه به خود جرات می‌دهد که برخلاف سخنان صریح مقام معظم رهبری و مواضع ایشان در خصوص فتنه حرف بزند؟

حجت‌الاسلام شکریان تصریح کرد: اگر این دست نمایندگان و افراد دستشان برسد، تعابیر به کار برده شده در قرآن در خصوص فتنه را حذف می‌کنند و به نام آزادی در مقابل انقلاب می‌ایستند،انقلابی‌گری و اصول انقلابی اصل ما است.
وی با اشراره به شعار امسال کشور افزود: دولت اقتصاد و معیشت مردم را مورد توجه ویژه قرار دهد، با اقتصاد مقاومتی، روحیه انقلابی و حمایت از تولد داخلی از این وضعیت رها شویم.
خطیب موقت نماز جمعه بابل در پایان گفت: انتظار داریم قوه قضاییه برخورد قاطع و انقلابی با اختلاس‌گران و افرادی که حقوق‌های نجومی و دست درازکنندگان به بیت‌المال را در دستور کار جدی قرار دهد و اگر پرونده‌هایی افراد مانند پرونده بابک زنجانی به صراحت و سریع انجام و بررسی شود دیگر کسی جرات انجام فساد اقتصادی به خود نمی‌دهد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.