امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 44847
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اطلاعیه ها, مذهبی تاریخ انتشار : 29 دی 1395 - 10:14 | | ارسال توسط :

همایش «جاذبه‌های تشیع» با حضور کشیش سابق علی‌الشیخ

علی‌الشیخ مسیحی مشرف شده به مذهب تشیع سفر خود از مسیحیت به اسلام را در همایش "جاذبه های تشیع" بابل توضیح خواهد داد.

به گزارش بابل نوین، با حضور استاد علی‌الشیخ مسیحی مشرف شده به مذهب تشیع و مولف کتاب “تولدی نو، سفر من از مسیحیت به اسلام” همایش “جاذبه‌های تشیع” در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برگزار خواهد شد.

در این همایش که به همت اداره تبلیغات اسلامی بابل و واحد فرهنگی این مجموعه برگزار می‌شود استاد علی‌الشیخ دارای دکترای فلسفه اسلامی که سابقا از کشیشان کاتولیک کشور عراق بوده و در سال‌های اخیر با گرویدن به اسلام و مذهب شیعه از تجربیات خود در این زمینه و دریچه نگاه خود به اسلام سخنرانی می‌کند.

علی‌الشیخ در این زمینه معتقد است جاذبه‌های زیادی در مذهب تشیع وجود دارد که اگر هر مسیحی با آن آشنا شود به مذهب تشیع روی خواهد آورد.

شایان ذکر است با توجه به تلاش گسترده دشمنان ادیان توحیدی و در راستای نشر و گسترش منطق اسلام، برگزار کنندگان همایش جاذبه‌های تشیع از ساعت ۹ صبح پنج شنبه ۳۰ دی میزبان جوانان، دانشجویان، اندیشه‌ورزان و علاقه‌مندان به حوزه ادیان و مذاهب خواهند بود و در بخش پایانی این همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.