امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93040
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, علم و سلامت, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 09 مهر 1402 - 6:14 | | ارسال توسط :
معاون سرمایه انسانی بسیج اساتید مازندران:

همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امید آفرینی جامعه برگزار می‌شود

دکتر عباسزاده دبیر اجرایی همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی از برگزاری این همایش در مازندران خبر داد.
همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امید آفرینی جامعه برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل نوین، دکتر علی عباس‌ زاده معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در مصاحبه با اهالی رسانه اظهار کرد: همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امید آفرینی جامعه آبان ماه سال جاری در مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف بسیج جهت شکوفایی استعدادهای مادی و معنوی در مازندران با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی در محورهای مختلف محقق می‌شود.

معاونت سرمایه انسانی بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران ادامه داد: با دریافت مجوزهای لازم و هماهنگی به‌عمل آمده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سپاه کربلا، بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران محقق و میزبان نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی در این استان خواهیم بود.

این مسئول دانشگاهی تصریح کرد: ظرفیت‌های عظیم در بسیج در لایه‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات جوامع مختلف علی‌الخصوص ایران اسلامی باشد از این رو همایش فوق در مسیر حل مشکلات مازندران به دنبال رهیافت از مقالات ارسالی برای پیشرفت دیار علویان است.

دکتر عباسزاده افزود: فرصتهای موجود در مازندران که زمینه بلقوه شدن دارند همچنین ظرفیت‌هایی که باید احیا و شکوفا شوند مجموعه بسیج اساتید مازندران را بر آن داشت تا با رصد علمی و میدانی موضوع بتواند گام موثری برای پیشرفت بیشتر مازندران بردارد.

دبیر اجرایی همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امید آفرینی در پایان گفت: این همایش با حضور مسئولان استانی و کشوری بناست در آذرماه برگزار و علاقمندان، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند ضمن بررسی محورهای مختلف موضوعی، آثار و مقالات خود را به آدرس http://conf.iaumazandaran.ir/basij ارسال نمایند.

شایان ذکر است این همایش ملی برای تقویت حوزه‌های علمی شرکت‌کنندگان با هماهنگی به‌عمل آمده مدرک (ISC)  که از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام صادر می‌شود را به شرکت‌کنندگان مورد تایید هیئت علمی جشنواره ارائه خواهد داد.

تهیه و تنظیم خبر: روح اله قلی پور

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.