امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73677
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 19 آذر 1396 - 15:12 | | ارسال توسط :

همه مسلمین در برابر فتنه اخیر آمریکایی – اسرائیلی بایستند

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، امروز ۱۸ آذرماه در درس خارج خود در مسجد اعظم با اشاره به وفات مرحوم حسان، شاعر اهل‌بیت (ع) گفت: ایشان شاعری در خدمت اهل بیت (ع) بود و اشعار تاثیرگذاری و بدیعی هم داشت. این مفسر قرآن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث اخیر […]

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، امروز ۱۸ آذرماه در درس خارج خود در مسجد اعظم با اشاره به وفات مرحوم حسان، شاعر اهل‌بیت (ع) گفت: ایشان شاعری در خدمت اهل بیت (ع) بود و اشعار تاثیرگذاری و بدیعی هم داشت.

این مفسر قرآن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث اخیر در مورد انتقال پایتخت رژیم اسرائیل به قدس بیانیه‌ای قرائت کرد که در بخشی از آن آمده است: این اقدام آمریکا بر خلاف قوانین شورای امنیت و قوانین بین‌المللی است و تصمیم این کشور برای انتقال سفارت این کشور در شش ماه آینده موج عظیمی از نفرت را در سراسر جهان برانگیخته و تمام مسلمین جهان و بسیاری از ملت‌های آزادیخواه و سران کشور‌ها آن را شدیدا محکوم کردند.

آیت‌الله مکارم در بخش دیگری از این بیانیه با بیان اینکه این حرکت بعد از شکست آمریکا و طرفدارانش در عراق و سوریه و فتنه لبنان رخ می‌دهد تاکید کرد: دشمنان کور خوانده‌اند، زیرا شکست آنان در این فتنه بسیار بیشتر از فتنه‌های سابق خواهد بود. این جنایت همچنین سبب رسوایی طرفداران آمریکا یعنی عربستان سعودی شده که تا توانستند از بیت‌المال مسلمین به او کمک کردند و در برابر مسلمانان، پاسخی ندارند.

وی تاکید کرد: این حرکت سنگ بزرگی در برابر سازش با اسرائیل نیز انداخت لذا در این شرایط همه مسلمین باید متحد شوند و در برابر این تجاوز آشکار بایستند و نگذارند شهر قدس و قبله اول مسلمین در معرض این مسایل قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.