امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73953
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 23 آذر 1396 - 10:04 | | ارسال توسط :

واگذاری هزار و ۳۵۰ سند املاک علوی در مازندران

به گزارش بابل نوین، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضغفان کشور گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری املاک بنیاد علوی با صدور سند به مردم برگردانده می‌ شود. وی با بیان اینکه در سه سال اخیر اسناد صادر شده به مالکان واگذار شده است، افزود: تاکنون ۶ هزارو ۶۰۰ فقره سند به مردم مازندران واگذار شکه ۱۹۰ […]

به گزارش بابل نوین، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضغفان کشور گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری املاک بنیاد علوی با صدور سند به مردم برگردانده می‌ شود.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر اسناد صادر شده به مالکان واگذار شده است، افزود: تاکنون ۶ هزارو ۶۰۰ فقره سند به مردم مازندران واگذار شکه ۱۹۰ میلیارد تومان است.

وی افزود:درکل کشور ۵۹ هزارواحد تقدیم مردم شدکه امسال قرار ما ۲۰ هزار واحد بودوتا پایان ۶۰۰۰ هزار واحد دیگر هم صادر خواهد شدکه جمعا از ۶۰ هزار واحد هم عبور خواهد کرد.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه مدت تشکیل پرونده تمدید شده است، اطلاع رسانی رسانه‌ ها در این خصوص را خواستار شد و افزود: افرادی که هنوز موفق به تشکیل پرونده نشدند برای صدور سند به مراکز این بنیاد مراجعه کنند تا مراحل صدور سند طی شود.

وی از واگذاری هزار و ۳۵۰ سند در این مراسم خبر دادو گفت: اسناد واگذار شده هم می‌ تواند پشتوانه کار اقتصادی باشد و هم قضایی و می‌تواند اطمینان خاطر را برای مالک فراهم کند.

سعیدی کیا افزود: سهمیه ۲۰ میلیارد تومانی برای اشتغالزایی در روستا‌ها در نظر گرفته شده است که در مازندارن نیز این امر محقق شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.