امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73952
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 23 آذر 1396 - 10:03 | | ارسال توسط :

ضرورت حضور خیران در ساخت نمازخانه ‌های بین راهی مازندران

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران در همایش روسا و دبیران شورای اقامه نماز فرمانداری ‌های استان با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران گفت: خیران در ساخت نمازخانه ‌های بین راهی مازندران وارد میدان شوند. وی افزود: ستاد اقامه نماز در زمینه فرهنگی، آموزشی، ارزیابی، نشست دانش آموزی، نشست […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران در همایش روسا و دبیران شورای اقامه نماز فرمانداری ‌های استان با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران گفت: خیران در ساخت نمازخانه ‌های بین راهی مازندران وارد میدان شوند.

وی افزود: ستاد اقامه نماز در زمینه فرهنگی، آموزشی، ارزیابی، نشست دانش آموزی، نشست دانشجویی، سفیران نماز، سلامت معنوی مدیران، طرح خانواده مطهر، توانمندسازی مدارس، اجرای مسابقات نماز و خاطره نویسی اقدامات موثر صورت داده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه نسبت به نماز کاستی نداشته باشیم زیرا ما هرچه داریم از نماز است و هرچه در این زمینه کار شود کم است، گفت: امروزه فضای مجازی نقش مهمی در جامعه در تمام زمینه‌ها دارد که محتوا و پیام نماز در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و باید از این فرصت به موقع و درستی استفاده شود.

وی افزود: مازندران استانی توریستی و گردشگر پذیر بوده و بدانیم ساخت نمازخانه کاری جهادی بوده و می‌توانیم از ظرفیت خیران مسجدساز و نمازخانه‌ ساز به ویژه در مسیر بین راهی بیشتر استفاده کنیم.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران گفت: فرمانداری‌ها کانون و مرکز هر شهر هستند که باید فرهنگ اقامه نماز به جماعت و به موقع در ادارات برگزار شود که ایجاد بانک اطلاعات و سامانه جامع شامل نمازخانه بین راهی، مدارس، تفرجگاه‌ ها، ساحل، شهرداری‌ ها و پمپ بنزین‌ها بسیار اهمیت دارد که کارگروه و کمیته پیگیری این امر تشکیل می‌ شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: جهت تسریع در امور باید در ادارات فرهنگ مکاتبات را بر فرهنگ مراجعات ترجیح دهیم و یک درصد بودجه فرهنگی ادارات نیز برای ترویج فرهنگ نماز هزینه شود.

وی گفت: ۲۰۰ نفر از یاوران نماز به مشهد مقدس اعزام شدند که برای رفع شبهات فکری می‌توانیم از توانمندی این افراد استفاده کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.