امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64455
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 شهریور 1396 - 10:21 | | ارسال توسط :

وعده‌ای به ورزشکاران مازندرانی برای کسب مدال داده نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در این استان وعده‌ای به ورزشکاران برای کسب مدال داده نشده است، گفت: در عین حال مازندران، استانی مدال آور بوده و تحقق تمام وعده‌های ورزشکاران قهرمان غیرممکن است.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، حبیب حسین‌زادگان در نشست با خبرنگاران در چالوس اظهار کرد: پاداش‌هایی که به هر شکل غیر از پاداش مصوب پرداخت شود از سوی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مورد اشکال قرار می‌گیرد.

وی با تبریک قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد، افزود: همواره خوش رنگ‌ترین مدال‌ها در مسابقات توسط کشتی‌گیران مازندران کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیازهای اساسی ورزشکاران را مسکن و شغل عنوان کرد و گفت: ورزات ورزش الگویی برای اشتغال جوانان درنظر گرفته است و پایداری اشتغال آنان از سوی دولت مشخص شده است.

حسین‌زادگان با عنوان اینکه تاکنون برای پنج نفر از ورزشکاران المپیکی، قهرمان جهانی و آسیایی مجوز استخدام صادر شده است، تصریح کرد: ساماندهی استخدام ورزشکاران از سوی وزارت ورزش پیگیری می‌شود.

وی با اظهار اینکه در استان مازندران وعده‌ای به ورزشکاران برای کسب مدال داده نشده است، بیان کرد: در عین حال مازندران، استانی مدال آور بوده و تحقق تمام وعده‌های ورزشکاران قهرمان غیرممکن است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه پاداش المپیکی‌های استان زودتر از دولت پرداخت شده است، تصریح کرد: هرکدام از ورزشکاران و قهرمانان گله‌ای در این زمینه داشته باشند پذیرا خواهیم بود.

حسین‌زادگان با اظهار تاسف و ناراحتی از نداشتن تیم در لیگ برتر، افزود: سال‌های سال راهیابی به لیگ برتر به عنوان آرزو برای مردم باقی مانده است و امیدواریم نمایندگان استان در سال جاری به لیگ کشوری راه یابند.

وی با بیان اینکه مازندران استانی صنعتی نیست، گفت: امکان خریداری امتیاز تیم لیگ برتر و دسته یک را نداریم و تیم‌ها گران شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اولین اولویت ورزشی را آماده شدن برای المپیاد جاکارتا اعلام و خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی و تعامل لازم برای حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و کسب سهمیه لازم هستیم.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.