امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77066
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 29 دی 1396 - 16:50 | | ارسال توسط :

وقتی اقتصاد کشور زخمی است دشمن از این زخم خود را تغدیه می‌کند/ مسئولان در عمل به اقتصاد مقاومتی به بنر زدن کفایت نکنند

امام‌جمعه بندپی‌شرقی گفت: وقتی اقتصاد کشور زخمی است دشمن از این زخم خود را تغدیه می‌کند، باید این زخم را برطرف کرد، آن هم با تاکیدات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ایشان در نامگذاری‌های سالانه به مسائل اقتصادی.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بندپی‌‌شرقی اظهار کرد: رسول ‌خوبی‌ها فرمودند که هرکس بخشی از زندگی‌اش در گناه بگذرد اما بعد از آن بیدار شد و نزدیک گناه نرود خداوند گذشته‌اش را خواهد بخشید اما فردی که با علم به گناه توبه نکند و باقی عمر هم چکمه گناه بپوشد پاسخ‌گو است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز پرستار  افزود: ولادت حضرت زینب(س) را در پیش داریم، ایشان یکی از زنان بسیار بافضیلت تاریخ اسلام پس از حضرت زهرا(س)، از جمله زنان نادری است که بیشترین فروغ جاویدان رسالت، امامت و طهارت مادرش را به خود جلب کرد، ایشان دوران کودکی را در آغوش پرمهر دو امامت و رسالت و همراهی دو برادر امام یعنی امام حسن و حسین (ع) گذراند.

امام‌جمعه بندپی‌شرقی ادامه داد: هر صفحه از زندگی ایشان را ورق بزنیم معطر است، این شیرزن ارزنده‌ترین گوهر انسانی را به زیبایی هرچه تمام‌ـر صفات و خصوصیات انسان کامل را برای خودش ذخیره کرد، خصوصیاتی مانند علم، فصاحت و شجاعت، امنت‌داری، عبادت، یتیم‌نوازی، همسرداری، عزت‌نفس و بصیرت، ما هم امیدواریم زنان و مردان ما از ایشان الگو بگیرند و زنان به خصوصا در حجاب، متانت و عفاف از ایشان درس بگیرند.

این مسئول با اشاره به حادثه سانچی تصریح کرد:  جنگ کنونی ما با دشمن اقتصادی است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزیزان ما در نفت‌کش سانچی که در دورترین نقاط عالم برای رونق اقتصاد مملکت تلاش کردند و جان دادند، بهترین تسلی برای این داغ اهتمام جدی مسئولان به امر اقتصاد است.

حجت‌الاسلام پوررمضان گفت: مسئولان باید در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی درایت و مدیریت داشته باشند تا کشور از رکود خارج شود، اگر این گونه شود بهترین مرهم است برای داغ دل زخم‌دیدگان.

وی افزود: اگرچه مجلس ترحیم گرفتن برای این عزیزان ارزش دارد اما  مرهم اصلی خروج کشور از مشکلات اقتصادی است، اینان که در راه رونق اقتصادی جان دادند.

خطیب جمعه بندپی شرقی اذعان کرد: سیاه‌نمایی نمی‌کنیم، وقتی اقتصاد کشور زخمی است دشمن از این زخم خود را تغدیه می‌کند، باید این زخم را برطرف کرد، آن هم با تاکیدات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ایشان در نامگذاری‌های سالانه به مسائل اقتصادی.

این مسئول در پایان گفت:  مسئولان در عمل به اقتصاد مقاومتی به بنر زدن کفایت نکنند و راضی نباشند که تنها چند جلسه تشکیل دادند، مسئولانی که بیدار نیستند به عمق این مطلب دست پیدا نمی‌کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.