امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81822
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, با شهدا, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1397 - 13:11 | | ارسال توسط :

ولایتمداری ستودنی شهدای خان‌طومان‌و خانواده‌هایشان کم‌نظیر است/ یادواره شهدای خان‌طومان در بابل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بابل گفت: شهدای خان‌طومان از جمله شهدای مظلوم حماسه سوریه هستند که ولایتمداری در بین خانواده‌های آن‌ها و خودشان ستودنی است و به پاس این ولایتمداری یادواره این شهدا در بابل برگزار خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدا پرچمداران و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و در بین شهدا شهدای مدافع حرم که در غربت در عین صلابت و شجاعت برای اسلام جنگیدند جایگاه ویژه‌تری در بین مردم عصر حاضر دارند.

 وی افزود: جنگیدن در شرایط سخت سوریه با دشمنان داعشی که هیچ چیزی از اصل وجودی اسلام که رحمانیت است و خوی انسانی نبرده‌اند بسیار فراتر از حد تصور بود اما سربازان سپاه اسلام از کشورهای مختلف با الگوپذیری از دفاع مقدس و توجه ویژه به منویات رهبری جهان اسلام آیت‌الله امام خامنه‌ای(دامت برکاته) این کار بزرگ را به سرانجام رساندند و امروز شاهد امنیت در دو کشور سوریه و عراق و پاکسازی بخش‌های بسیاری از خاک این کشورها هستیم.

فرمانده سپاه بابل با تاکید بر زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا ادامه داد: همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب بارها بر مساله زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کردند ما هم بر خود وظیفه می‌دانیم الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج و بر برپایی بزرگداشت‌ها و گرامیداشت‌های مختلف در این زمینه در شهرستان شهیدپروری چون بابل اصرار داریم.

این مسئول تصریح کرد: شهدای خان طومان از جمله شهدای مظلوم حماسه سوریه هستند که اگر به زندگی شخصی آن‌ها نظری اندازیم خدا جویی و خدا محوری را می بینیم که البته این مساله در خانواده‌های معظم این شهدا مانند دیگر خانواده‌های شهدای ایران اسلامی موج می‌زند و ولایتمداری این خانواده‌ها مانند فرزندانشان ستودنی است.

سرهنگ رمضانی افزود: ستاد برگزاری یادواره شهدای خان طومان در شهرستان بابل ویزه برنامه ۱۷۴۴شهید این شهرستان را با محوریت شهدای خان‌طومان در بابل برگزار خواهد کرد و از عموم علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت دعوت به‌عمل می‌آوریم تا با همراهی در این مراسم معنوی برگسترش این فرهنگ بی‌افزایند.

وی در پایان گفت: ویژه برنامه شهدای خان‌طومان عصر روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۶ در مسجد فاطمه‌الزهرا بحرارم شرقی بابل با سخنرانی سردار قاسم اکبرنژاد ریاست اداره امور مشترک عملیات کل سپاه همراه خواهد بود.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.