امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73179
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 15 آذر 1396 - 8:47 | | ارسال توسط :

وهابی ها و تکفیری ها ادامه دهنده اسلام اموی هستند

نماینده مجلس خبرگان رهبری، وهابی ها، سلفی ها و تکفیری ها را ادامه دهندگان راه بنی امیه و اسلام اموی دانست.

به گزارش بابل نوین، جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) و همچنین پیروزی مقاومت اسلامی امشب سه شنبه ۱۴ آذرماه در مصلای شهر شیبان برگزار شد.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اهواز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، درباره شهر ولایت مدار شیبان، اظهار داشت: شیبان شهری است که همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از حرم پیش قدم بوده و شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره مشکلات استان و شیبان گفت: مشکلات فراوانی در شیبان و استان خوزستان وجود دارد؛ اما این مسائل نباید باعث ناامیدی شود، ما و شما باهم برای حل این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه ابراز داشت:معاویه با اسم اسلام, بازی کرد و بدعتهایی به وجود آورد که به منسوخ و محو شدن اسلام منجر می شد؛ اما امام صادق(ع) اسلام ناب محمدی را با تشیع اثنی عشری جعفری زنده نگاه داشتند و مکتب پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام را تقویت کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اسلام اموی هنوز در جهان اسلام وجود دارد، افزود: امت اسلامی در حقیقت خطری جز اسلام اموی ندارد و باید دلسوزان اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل این اسلام اموی بایستد.

آیت الله حیدری در پایان بیان داشت: سلفی ها و تکفیری ها همان اسلام اموی را ادامه می دهند و خون مسلمانان را می ریزند؛ اکنون به برکت وحدت اسلامی و مقاومت اسلامی، این مرتجعان نمی توانند وجهه اسلام را مخدوش کنند و به لطف پروردگار و جبهه مقاومت ناکام خواهند ماند.

گفتنی است در این مراسم، شاعران آئینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام به مولودی خوانی و مدح ائمه اطهار(ع) پرداختند./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.