امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73181
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 15 آذر 1396 - 8:51 | | ارسال توسط :

ایجاد اختلاف در میان مسلمانان از نقشه های دشمنان است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان مشترکات بسیاری دارند و نباید به اختلافات در جامعه دامن زده شود زیرا ایجاد اختلاف در میان تشیع و اهل تسنن از نقشه های دشمنان است.

به گزارش بابل نوین،

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در جمع مردم بیرجند اظهار داشت: وحدت و همدلی یکی از نیازهای اساسی دنیای اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز به دلیل حرص و طمع انواع و اقسام جنایت ها صورت می گیرد، گفت: آن ها که به جان مسلمانان افتادند و مردم را می کشند تنها علم دارند و از تزکیه و تربیت برخوردار نیستند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه تربیت و تزکیه در مدارس جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است، آموزش و پرورش و فرهنگیان باید به موضوع تربیت و تزکیه در مدارس توجه کنند و اگر روی موضوع تربیت صحیح در مدارس تمرکز می شد امروز شاهد اختلاس های گوناگون در کشور نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای معارف اسلامی بسیار غنی و عمیقی است اما از آن ها در عرصه عمل استفاده نشده است.

وی با اشاره به هفته وحدت، ادامه داد: مسلمانان مشترکات بسیاری دارند و نباید به اختلافات در جامعه دامن زده شود زیرا ایجاد اختلاف در میان تشیع و اهل تسنن از نقشه های دشمنان است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند که مسلمانان اتحاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای اختلاف در میان مسلمانان شبکه های ماهواره ای را ایجاد کردند و می خواهند میان اقوام، مذاهب، نژاد و زبان های مختلف کشورهای اسلامی اختلاف بیندازند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: کسانی که مدح اسرائیل می کنند و از این رژیم جعلی صهیونیستی و از اختلاف میان شیعه و سنی حمایت می کنند به طور قطع از عناصر صهیونیستی هستند.

وی افزود: تحریم ها یکی دیگر از حربه های دشمن برای زمین گیر کردن کشورها است و استکبار جهانی تلاش می کند تا کشورهای مستقلی که جلوی آن ها ایستادگی کردند را با ایجاد بحران داخلی و بین المللی زمین گیر کنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران قبل از تحریم ها در آستانه جهش اقتصادی بود اما آمریکایی ها و صهیونیست ها با برنامه ریزی اقتصاد ایران را قفل کردند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ملتی که استقلال نداشته باشد دشمنان هر کاری را می توانند انجام دهند، عنوان کرد: دشمن خواب های رنگی دیده است و می خواهد ایران را به قبل از انقلاب برگرداند اما هرگز به این هدف خود نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه کسانی که علیه مقدسات و مشترکات مسلمانان حرفی بزنند مزدور و جاهل است، بیان کرد: باید زمان شناس و دشمن شناس باشیم و با وحدت و همدلی توطئه های دشمن را خنثی کنیم./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.