امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 44728
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 دی 1395 - 12:29 | | ارسال توسط :

پاسخ محسن رضایی به حاشیه های نشست خبری مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش بابل نوین،محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:”هشدار و یا تهدید محترمانه! در نشست خبری امروز، خبرنگاری درباره یکی از یادداشت های اینستاگرامی ام بحثی داشت. با ذهنیتی دور از مضمون آن یادداشت، پرسید چرا مطرح کرده اید که نباید در ارزیابی ژنرال های کابینه ترامپ شتاب کرد و … که با اشاره […]

به گزارش بابل نوین،محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:”هشدار و یا تهدید محترمانه! در نشست خبری امروز، خبرنگاری درباره یکی از یادداشت های اینستاگرامی ام بحثی داشت. با ذهنیتی دور از مضمون آن یادداشت، پرسید چرا مطرح کرده اید که نباید در ارزیابی ژنرال های کابینه ترامپ شتاب کرد و … که با اشاره به هسته اصلی آن نوشتار پاسخ دادم ، هر چه هست، تهدیدی است محترمانه!
آنها را از نزدیک شدن به ایران هشدار داده ام. به آنها گفتم به شیر صبور و ببر مراقب نزدیک نشوند.”

محسن رضایی
گفتنی است؛ چند روز پیش رضایی در صفحه اینستاگرام خود پستی در مورد ژنرال های آمریکایی منتشر کرد و نوشت:”مایک پومپئو و جیمز ماتیس ژنرال‌های معروف آمریکا که به ترتیب قرار است ریاست سی آی ای (CIA) و وزارت دفاع آمریکا را به عهده بگیرند، دو تن از مهمترین و حساس ترین چهره‌های کابینه ‌ترامپ اند  که هرچند اظهارات آنها صورتی خشن و اغراق‌آمیز نسبت به واقعیت‌های موجود دارد، اما به نظر می‌رسد نسبت به بسیاری از سیاستمدارن آمریکایی از عقلانیت سیاسی بهتری برخوردارند و ضمن توجه به واقعیات، از توهم و رویاپردازی اجتناب خواهند کرد.
به عقیده من، دوره حساسی بین ما و این ژنرالها در راه است. ما از ورود ژنرال‌ها به کابینه اقای ترامپ نگران نیستیم. آنها از بسیاری از سیاسیون آمریکا عاقلترند. ما به خوبی سابقه و میزان فهم و دانش آنها را می‌دانیم و آنها هم از توانایی‌های ما کاملا آگاهند. بنابراین در روبه رو شدن و ارزیابی اقدامات آنها نباید شتاب کرد.آنها به خوبی می‌فهمند که ایران شیر صبور و ببر مراقبی است که نباید به او نزدیک شوند.”

محسن رضایی
شریان نیوز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.