امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37941
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 آذر 1395 - 10:54 | | ارسال توسط :

پایانی غم انگیز برای پدر و پسر چالوسی/ جسد پسر هم پیدا شد

به گزارش بابل نوین،بارش برف سنگین در مازندران، پایانی غم انگیز را برای پدر و پسر چالوسی رقم زد. بارش برف برای بسیاری یادآور  شادی و نشاط است اما برای خانواده و بستگان منوچهر سام دلیری تا سال‌ها خاطراتی تلخ را درباره دو عضو یک خانواده به همراه دارد. سرانجام جسد بی جان پسر هم […]

به گزارش بابل نوین،بارش برف سنگین در مازندران، پایانی غم انگیز را برای پدر و پسر چالوسی رقم زد.

بارش برف برای بسیاری یادآور  شادی و نشاط است اما برای خانواده و بستگان منوچهر سام دلیری تا سال‌ها خاطراتی تلخ را درباره دو عضو یک خانواده به همراه دارد.
پایانی غم انگیز برای پدر و پسر چالوسی/ جسد پسر هم پیدا شد
سرانجام جسد بی جان پسر هم به فاصله ۲۰۰ متر از پدر پیدا شد.
فرماندار چالوس با تایید این خبرگفت: پس از هفت شبانه‌روز تلاش نیروهای مردمی و با وجود استفاده از امکانات و ماشین‌آلات فراوان زمینی و هوایی پیش از ظهر  روز گذشته چهارشنبه دهم آذرماه جسد پدر ۴۷ ساله مرحوم منوچهر سام‌دلیری در منطقه هسل‌دشت در نزدیکی محل دامداری او با همت نیروهای محلی کشف و شناسایی شد.
محمدناصر زندی افزود:  پس از شناسایی جسد پدر، همه تلاش نیرو در حوالی همان منطقه متمرکز شد و سرانجام بدن بی‌جان دومین فرد مفقودی این حادثه یوسف سام‌دلیری جوان ۲۷ ساله چالوسی نیز ۲۰۰ متر بالاتر از جسد پدر کشف و شناسایی شد.
وی با بیان اینکه  با حضور دادستانی جسد پدر و پسر تحویل پزشک قانونی می‌شود، گفت: بعد از انجام آزمایشات و بررسی‌های لازم زمان فوت درگذشتگان معلوم می‌شود که طی روزهای آینده اعلام می‌شود.
فرماندار چالوس از تلاش اهالی روستاهای بخش مرکزی چالوس، کوهنوردان و نیروهای کمکی که در پیدا کردن این مفقودشدگان کمک کردند قدردانی کرد.
پدر و پسر دامدار  از چهارشنبه هفته گذشته در نخستین روز از بارش برف برای یافتن دام‌های خود راهی جنگل‌های طلاجو شده بودند و هرگز به منزل بازنگشتند.
منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.