امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37950
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 آذر 1395 - 11:06 | | ارسال توسط :

جان باختن ۳ زن بر اثر واژگونی خودرو در جاده «قائم‌شهر – ساری»

به گزارش بابل نوین،سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن سه نفر بر اثر انحراف و واژگونی خودرو در جاده «قائم‌شهر – ساری» خبر داد. «زکریا اشکپور» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در دو حادثه ویژه تصادف در جاده «ساری – قائم‌شهر» ۶ نفر مصدوم شدند و ۳ نفر جان باختند، تصریح کرد: شامگاه […]

به گزارش بابل نوین،سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن سه نفر بر اثر انحراف و واژگونی خودرو در جاده «قائم‌شهر – ساری» خبر داد.

«زکریا اشکپور» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در دو حادثه ویژه تصادف در جاده «ساری – قائم‌شهر» ۶ نفر مصدوم شدند و ۳ نفر جان باختند، تصریح کرد: شامگاه چهارشنبه ۱۰آذرماه در جاده «ساری – قائم‌شهر» بر اثر انحراف و واژگونی دو دستگاه خودروی پژو پارس در دو حادثه جداگانه ۳ نفر جان باختند و ۶ نفر مصدوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در حادثه اول که در ساعت ۲۳ و ۴۳ دقیقه چهارشنبه شب ۱۰ آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد، یک دستگاه پژو پارس روبروی اداره‌کل بحران استان در جاده قائم‌شهر- ساری به پل عابر پیاده برخورد کرد.
اشکپور افزود: برای امدادرسانی به  این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های آل یاسین، ارطه و راهبند اعزام شدند که متأسفانه دو زن ۱۳ و ۲۵ ساله در دم جان باختند و یک زن ۳۰ ساله به‌علت شدت جراحت‌ها در بیمارستان فوت و یک زن ۱۷ ساله مصدوم شد که به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شد.
وی یادآور شد: در حادثه دوم که در ساعت ۱و ۵۴ دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه ۱۱ آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد بر اثر انحراف و واژگونی پژو پارس در جاده «قائم‌شهر – ساری» روبروی بازار ماهی فروشان سه مرد و ۲ زن مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) و بوعلی ساری منتقل شدند.
منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.