امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64534
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 شهریور 1396 - 10:04 | | ارسال توسط :

پایان فیلمبرداری مستند شهید مدافع حرم «محمد بلباسی»

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «دیوان عاشقی» از پایان فیلمبرداری این مستند شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» خبر داد و گفت: «دیوان عاشقی» به زودی از شبکه‌های سراسری سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، گروه مستندسازی «دیوان عاشقی» با تهیه‌کنندگی اکبر پیش‌بین بار دیگر در مستند دینی، مذهبی و حماسی خود به زندگی «محمد بلباسی» از شهدای مدافع حرم شهرستان قائمشهر که در خان طومان سوریه به شهادت رسیده، پرداخته است.

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند «دیوان عاشقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این مستند و برنامه تلویزیونی در رابطه با زندگی شهید محمد بلباسی جمع‌بندی شده است.

اکبر پیش‌بین با اعلام اینکه شهید بلباسی از شهدای منطقه خان‌طومان سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت بوده پیکرش هنوز به وطن بازگشت نداشت، بیان کرد: تصویربرداری این مستند در مکان‌های مختلفی همانند شهر قائم‎شهر٬ فیروزکوه و آمل انجام شد و هم‌اکنون مرحله تدوین آن هم پایان یافت تا در آینده نزدیک از شبکه‌های سراسری به روی آنتن رود.

وی با اشاره به اینکه مستندساز حوزه ایثار و شهادت هستم و در رابطه به شهدای شهدای مدافع حرم مستندهای زیادی به روی آنتن برده‌ام، ادامه داد: سه مستند از شهدای مدافع حرم مازندرانی به نام‌های «زائر شهر غریب» با نگاهی بر زندگی شهید مدافع حرم آملی شهید مهندس هادی جعفری، مستند «بابا در باران آمد» مربوط به زندگی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد شهید اسماعیل خان‌زاده و مستندی با نگاه بر زندگی شهید «حاج رحیم کابلی» ساخته شده که از شبکه‌های یک و سوم سیما به روی آنتن رفت.

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند «دیوان عاشقی» با بیان اینکه مستند زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی با اعضای خانواده٬ جمعی از دوستان و همکاران شهید گردآوری شده و گفت‌وگوهای زیادی در خود گنجانده است، خاطرنشان کرد: سعی شد در این مجموعه نگاه کامل بر زندگی فردی و اجتماعی شهید بلبلسی داشته باشیم.

وی با اشاره به عوامل تولید این برنامه مستند، گفت: بابک مهدیزاده به عنوان تصویربردار و تدوین‌گر و فاطمه شفیع‎زاده محقق و پژوهشگر در این برنامه است.

پیش‌بین گفت: شهید محمد بلباسی یکی از شهدای مدافع حرم استان مازندران و از شهدای شهرستان قائم‌شهر است که در منطقه خان طومان سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به همراه دیگر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش نیز هنوز به وطن بازنگشته است‌.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.