امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64535
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 شهریور 1396 - 10:06 | | ارسال توسط :

انتخاب والیبالیست مازندرانی به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات جهانی

رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: امیرحسین اسفندیار بازیکن مازندرانی تیم ملی ایران به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن و بهترین دریافت‌کننده قدرتی مسابقات والیبال نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان انتخاب شد.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، سیدمیلاد تقوی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم ملی ایران با درخشش امیرحسین اسفندیار بازیکن مازندرانی خود توانست با برتری مقابل روسیه قهرمان شود و برای دومین بار بر بام جهان ایستاد.

وی افزود: در فینال این مسابقات تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف روسیه رفت و با شکست سه بر یک این تیم قهرمان جهان شد.

رئیس هیأت والیبال مازندران تصریح کرد: در این مسابقه شاگردان محمد وکیلی در تیم ملی کشورمان در گیم‌های اول، دوم و چهارم با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۰ روسیه را شکست داد و تنها در گیم سوم ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

تقوی با بیان اینکه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای دومین قهرمانی جهان را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: تیم ژاپن برای کسب عنوان سومی به مصاف کره جنوبی رفت که در نهایت سه بر صفر پیروز شد و به مقام سومی این مسابقات دست یافت.

وی در پایان گفت: از سوی کمیته فنی این مسابقات امیرحسین اسفندیار بازیکن مازندرانی تیم ملی ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن و بهترین دریافت‌کننده قدرتی انتخاب شد./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.