امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56283
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1396 - 10:00 | | ارسال توسط :

پرداخت تسهیلات با سود ۱۰ درصد به باغداران خسارت دیده

تسهیلات با سود ۱۰ درصد به باغداران خسارت دیده مازندرانی در حال پرداخت است.

به گزارش بابل نوین، شاعری رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پرداخت تسهیلات به باغداران خسارت دیده از سرمای سال ۹۵ از دیروز آغاز شد و این تسهیلات با سود ۱۰ درصد در اختیار باغداران قرار می گیرد.

وی افزود: بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل از سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ کار پرداخت تسهیلات را آغاز کرده است.

دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات از دیروز آغاز شده است، گفت: میزان تسهیلات کم‌ بهره سرمازدگی ۲۰۰ میلیارد تومان است که بانک کشاورزی به حساب باغداران واریز می کند.

وی با بیان اینکه اسامی کشاورزان و باغداران خسارت دیده از برف و سرمای سال گذشته در ادارات جهادکشاورزی شهرستانهای مازندران ، جمع آوری شد، افزود: باغداران برای دریافت تسهیلات با سود ۱۰ درصد ، به شعب بانک کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کنند.

حیدرپور با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز برای سورتینگ ‌داران در نظر گرفته شد، گفت: سقف تسهیلات برای هر واحد سورتینگ ‌دار و ذخیره ‌ساز ۱۰۰ میلیون تومان و تهیه لیست بر عهده اتحادیه سورتینگ ‌داران است .

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه به تلاش همه دستگاه ها برای جلوگیری از تغییر کاربری ‌های غیرمجاز زمین های کشاورزی در مازندران افزود: به روستاییانی که زمینشان در محدوده بافت روستا قرار دارد مجوز ساخت و ساز داده می ‌شود .

حیدرپور با بیان اینکه اجرای سیستم نوین آبیاری در باغات و مزارع مازندران هیچ محدودیتی ندارد، گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار اختصاص یافت که باید پیگیری برای جذب آن انجام شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.