امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56284
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1396 - 10:03 | | ارسال توسط :

اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مازندران

بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مازندران اختصاص داد.

به گزارش بابل نوین، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در نشست خبری به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مولد در استان گفت: ۱۲ هزار و ۲۰۰ شغل پارسال برای جوانان مازندران توسط این سازمان ایجاد شد.

وی با اشاره به محرومیت زدایی یکی دیگر از محورهای فعالیت این نهاد است، افزود: فرهنگ و آموزش، بهداشت و درمان، ایجاد اشتغال و تامین زیرساخت‌ها و مسائل عمرانی در این محور بررسی شده است.

شریعتی با بیان اینکه گروه‌های جهادی مسئولیت محرومیت زدایی پروژه‌ها را در سازمان پیگیری می‌کنند، گفت: ۸۵ طرح کوچک و بزرگ در مناطق محروم استان در راستای محرومیت زدایی در دست اجرایی شدن داریم.

وی با بیان اینکه پیشنیه مردم در سازندگی مناطق روستایی استان از سوی سازمان بسیج سازندگی با جدیت دنبال می‌ شود، افزود: توانمند سازی و بالا بردن دانش جوانان سبب اشتغالزایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه توجه به آموزش جوانان در دستور کار این سازمان است، گفت: در حوزه ساخت مسکن محرومان با همکاری امداد گام‌ های اساسی صورت گرفته است.

شریعتی با بیان اینکه ۷۰۰ گروه جهادی سال گذشته در استان در حوزه محورمیت زدایی فعالیت داشتند، افزود: ۱۰۰ گروه جهادی با مشارکت آستان قدس رضوی از محرومین حمایت شده است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۰ هزار نفری نوشهر از مصوبه سفر رهبری در هفته دولت امسال افتتاح می ‌شود، گفت: این ورزشگاه دارای استانداردهای بین المللی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به ساخت استادیوم ورزشی در جویبار توسط این سازمان، افزود: آزمایش ‌های مکانیک خاک و طراحی سازه این طرح انجام شده است.

شریعتی با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر استان اجرایی می ‌شود، گفت: قرارگاه جواد الائمه سپاه استان در راستای آموزش، فرهنگ، اشتغال در این مناطق حضور یافته و در ۵ محله آسیب‌پذیر استان با تخصیص اعتبارات عملیات عمرانی اجرا می‌ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.