امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78393
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 18 بهمن 1396 - 14:06 | | ارسال توسط :

پرواز همای با «نان و دندان» می آید

به گزارش بابل نوین،هماى پرواز در پایان تور کنسرت‌های زمستانى خود در تهران به صحنه خواهد رفت. به گزارش رسیده،پرواز هماى و گروه مستان ۱۰ اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از ۱۲ اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند. هماى در […]

به گزارش بابل نوین،هماى پرواز در پایان تور کنسرت‌های زمستانى خود در تهران به صحنه خواهد رفت.
به گزارش رسیده،پرواز هماى و گروه مستان ۱۰ اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از ۱۲ اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند.

هماى در این کنسرت به اجراى قطعاتی مانند ناخورده مست – فریاد – دل دیوانه – من ز تو دیوانه‌ترم یا تو ز من؟ – گرگ – نان و دندان – تنها تو بمان – بى من مخور شراب – و چندین آهنگ تازه دیگر خواهد پرداخت که در غالب یک پیام اجتماعى متفاوت به تصویر کشیده خواهد شد. تمام کسانی که با آثار و زبان هماى آشنا هستند آگاه‌اند که او در هر پروژه با اثر تازه‌ای هوادارانش رو غافلگیر کرده و حرف تازه‌ای براى گفتن دارد.

پاشا هنجنى، محمود نوذرى، مسلم و میلاد علیپور، سعید فهیمى، فرشاد رستمى، محمد امین اکبرپور و حمیدرضا یوسفى اعضای ارکستر همای را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

عنوان نان و دندان از تیتراژ فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با صدای همای که در سی و ششمین فیلم فجر اکران شده وام گرفته شده که قرار است همراه با تازه‌ترین ساخته‌های هماى اجرا شود.

این کنسرت پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن وزارت کشور به همت شرکت آوای هنر برگزار خواهد شد./ز

بانی فیلم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.