امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71492
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 آذر 1396 - 21:26 | | ارسال توسط :

پیروزی بر داعش، تجلی وعده «ان تنصروالله ینصرکم» بود/ معامله‌گری‌های عرصه دیپلماسی، فرو رفتن در گرداب فتنه‌گری‌های نظام سلطه است

در بیانیه دبیرکلّ جبهه جانبازان انقلاب اسلامی آمده است: پیروزی شوق انگیز جبهه مقاومت با فروپاشی آخرین دژ مدعیان حکومت اسلامی در شام و عراق، تجلی وعده «ان تنصروالله ینصرکم» را به نمایش گذاشت.

به گزارش بابل نوین،مجتبی شاکری- دبیر کلّ جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی- به مناسبت پیروزی محور مقاومت و پایان داعش بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن به این شرح است:

پیروزی شوق انگیز جبهه مقاومت با فروپاشی آخرین دژ مدعیان حکومت اسلامی در شام و عراق، تجلی وعده «ان تنصروالله ینصرکم» را به نمایش گذاشت و نشان داد که بستن راه بر یاغی‌گری‌های شیطان بزرگ جز با مقاومت انقلابی میسر نیست. معامله‌گری و سازش‌های مرسوم عرصه دیپلماسی، فرو رفتن در گرداب فتنه‌گری‌های نظام سلطه است.

باید چند باره دید که محاسبه صحیح، اعتماد به وعده الهی، حفظ وحدت ، سازماندهی سنجیده و پیشی گرفتن در هر نشدن را با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت هر صحنه ای را به دفع فتنه‌های بزرگ تبدیل می‌کند.

اتحاد شیطانی استکبار با هم‌پیمانان عبری، عربی، غربی خود، بکارگیری هزینه های هنگفت و پشتیبانی تمام عیار رسانه ای و تجهیزات نظامی نتوانست مانع تحقق این پیروزی بزرگ شود.

هدایت‌های مقام معظم رهبری، میدان‌داری نیروهای حزب الله، فاطمیون، حیدریون، زینبیون و خیل مدافعان حرم تلاش شش ساله استراتژیست‌های آمریکایی را برای تغییر شرایط امنیتی و هویتی غرب آسیا به نفع رژیم صهیونیستی به تهدیدی بزرگ علیه این رژیم تبدیل کرد. جایگاه بلند سردار افتخارآفرین حاج قاسم سلیمانی که وعده سه ماهه اش برای نابودی جرثومه داعش با گذشت ۵۹ روز تحقق یافت و نقش بی‌تردید سیّد حسن نصرالله و مرجعیت عراق ظرفیتی آزموده شده برای گام‌های بلند بعدی در تعقیب شیطان بزرگ است.

با اتکا به این نصر الهی می‌توان ورق‌های تازه‌تری از آرمان‌های بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در هضم و هدم استکبار آمریکا و افق نگاه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای را در ایجاد تمدّن بزرگ جهان اسلام پیش رو قرار داد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تمام ارادت و اخلاص این پیروزی قاطع را به همه آزادگان، مسلمانان، انقلابیون و دلدادگان به مکتب آزادی‌بخش امام راحل و مقام معظّم رهبری تبریک می‌گوید و سپاس بیکران خود را نسبت به شهدای مدافع حرم، جانبازان و خانواده صبور و پایدار آنان ابراز می‌دارد.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.