امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64689
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 09 شهریور 1396 - 10:28 | | ارسال توسط :

کارگاه آموزشی عکاسی در معماری برگزار می‌شود

به گزارش بابل نوین، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: کارگاه آموزشی عکاسی در معماری با هدف توانمندسازی فعالان حوزه میراث فرهنگی در مستندنگاری و معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر تهران از ۸ شهریور ماه تا ۵ مهر (روز جهانی جهانگردی ) به صورت هفتگی برگزار می شود. […]

به گزارش بابل نوین، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: کارگاه آموزشی عکاسی در معماری با هدف توانمندسازی فعالان حوزه میراث فرهنگی در مستندنگاری و معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر تهران از ۸ شهریور ماه تا ۵ مهر (روز جهانی جهانگردی ) به صورت هفتگی برگزار می شود.

رجبعلی خسروآبادی گفت: جاذبه های فرهنگی تاریخی شهر هنگامی که از نگاه دوربین شهروندان مستندنگاری و معرفی می‌شود، تاثیرگذاری بیشتری در جذب گردشگران و علاقه مندان خواهد داشت. با نقشی که شبکه های اجتماعی در زندگی بشری پیدا کرده است، باید به سمت سویی رفت تا به وسیله ی تلفن همراه هر تهرانی به یک سفیر فرهنگی تبدیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت : کارگاه عکاسی در معماری به صورت رایگان و عملی با مشارکت دفتر گردشگری منطقه ۱۲ و مرکز علمی کاربردی واحد ۱۲ برگزار می شود .

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.