امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62591
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1396 - 17:33 | | ارسال توسط :

کاهش برداشت برگ سبز چای در چین دوم

به گزارش بابل نوین، ایرج هوسمی رئیس اتحادیه چایکاران  با اشاره به اینکه چین دوم بهره برداری به اتمام رسید، اظهار داشت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا، تولید در شرایط نامساعدی به سر می برد. وی افزود: سرمازدگی و تأخیر در برداشت چین اول و شرایط اقلیمی نامساعد در چین دوم از جمله […]

به گزارش بابل نوین، ایرج هوسمی رئیس اتحادیه چایکاران  با اشاره به اینکه چین دوم بهره برداری به اتمام رسید، اظهار داشت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا، تولید در شرایط نامساعدی به سر می برد.

وی افزود: سرمازدگی و تأخیر در برداشت چین اول و شرایط اقلیمی نامساعد در چین دوم از جمله دلایل کاهش میزان تولید برگ سبز چای در مقایسه با سال گذشته به شمار می رود.

هوسمی با اشاره به اینکه آمار دقیقی راجع به میزان تولید نمی توان ارائه کرد، گفت: علی رغم انتظار کشاورزان، تولید به میزان قابل توجهی کاهش یافت و با وجود آفتاب سوزان امکان افزایش تولید در چین سوم برگ سبز چای وجود ندارد.

به گفته وی در صورت کاهش میزان تولید چای خشک، واردات قانونی و قاچاق چای افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه چایکاران با انتقاد از تأخیر در پرداخت مطالبات چایکاران بیان کرد: با وجود حمایت دولت تدبیر و امید طی سال های اخیر از چایکاران انتظار می رود که هر چه سریع تر مطالبات آنها پرداخت شود، چراکه کشاورزان متحمل پرداخت جریمه های سنگین به بانک هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.