امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34145
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 18 آبان 1395 - 19:54 | | ارسال توسط :

کتابخانه شهر آیسک کتابخانه برتر فرهنگی کشور/ تنها سالن اجتماعات شهر آیسک کمک خرین را می‌طلبد

رئیس کتابخانه‌های عمومی سرایان گفت: کتابخانه شهید انصاری نهاد فرهنگی فعال شهر آیسک در سال‌های اخیر بوده و حتی سال 91 از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور معرفی شده است.

کتابخانه شهر آیسک کتابخانه برتر فرهنگی کشور/ تنها سالن اجتماعات شهر آیسک کمک خرین را می‌طلبد

به گزارش بابل نوین،محمد فولادی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرایان گفت: منابع اطلاعاتی کتابخانه عمومی ۱۶ساله شهید علی انصاری شهر آیسک بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۵۰ جلد کتاب است که از این تعداد هزار و ۴۰۰ جلد کتاب کودک و هزار و ۲۰۰ جلد کتاب‌های کمک درسی مقاطع مختلف است.

وی افزود: ساختمان جدید کتابخانه به مساحت هزار مترمربع در سال ۹۲ به بهره‌برداری رسید و دارای جدیدترین تجهیزات کتابخانه‌ای است.

رییس کتابخانه‌های عمومی سرایان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد اعضای فعال این کتابخانه ۸۲۰ نفر است که ۴۱۰ نفر از آنان کودکان و نوجوانان هستند.

فولادی گفت: کتابخانه شهید انصاری نهاد فرهنگی فعال شهر آیسک در سال‌های اخیر بوده و حتی سال ۹۱ از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که در این کتابخانه درحال اجراست بیان کرد: ازجمله این برنامه‌ها، نشست‌های کتابخوان است که ویژه کودکان و نوجوانان بوده و بصورت ماهانه برگزار می‌شود.

رییس کتابخانه‌های عمومی سرایان گفت: نشست کتابخوان سلسله نشستهایی است که به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود.

فولادی افزود: نشست‌های ویژه کودک و نوجوان برای گروه‌های سنی پیش از دبستان و دبستان و مقاطع متوسطه دوره اول و دوم نیز ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالن اجتماعات این  کتابخانه به عنوان تنها سالن اجتماعات شهر آیسک، گفت: این سالن به مساحت ۳۰۰ مترمربع درحال ساخت است و تکمیل سریع‌تر آن کمک خیرین را می‌طلبد./م

منبع : راه دانا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.