امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54036
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 11:57 | | ارسال توسط :

کسانی کاندیدای شورای شهر شوند که معنای کار فرهنگی را بدانند

دبیر یک سازمان مردم‌نهاد جوانان گفت: خواسته ما از نمایندگان شوراهای شهر و روستای استان البرز توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی مانند ازدواج و توسعه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش بابل نوین، محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد نمایندگان شوراهای شهرو روستا در استان البرز اظهارکرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار داریم کسانی کاندیدا شده باشند که معنای کار فرهنگی را بدانند و به اشتغال جوانان توجه بیشتری نشان دهند.

وی افزود: امیدواریم شوراهای شهر و روستا به سازمان‌های مردم نهاد جوانان- که یاری‌رسان دولت هستند – توجه بیشتری کنند.

 دبیر سازمان مردم نهاد هنرمندان جوان آینده‌نگر با اشاره به برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه تدبیر»گفت: از جمله موضوعات این جشنواره می‌توان به ازدواج آسان وسالم و پایدار، ازدواج و معلولیت، خانواده و فضای مجازی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد. همچنین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر  ۱۵ اردیبهشت ماه است.

دبیرجشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر به اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی اشاره و اظهارکرد: انعکاس ازدواج آسان در بین جوانان ایرانی با توجه به موقعیت‌های اقتصادی ،اجتماعی و مذهبی، ایجاد حس رقابت و تقویت ابتکار و خلاقیت در میان شرکت کنندگان، حساس کردن افکار عمومی و خانواده‌ها نسبت به مسئله ازدواج جوانان از جمله اهداف جشنواره «فیلم کوتاه تدبیر» است.

وی افزود:این جشنواره در راستای فرهنگ‌سازی برای تشکیل خانواده برای جوانان شکل گرفته است چون اگر به این موضوع مهم و کاربردی پرداخته نشود با آسیب‌های اجتماعی روبرو خواهیم شد.

نخستین جشنواره ملی «فیلم کوتاه تدبیر» با محوریت ازدواج و خانواده اول تا سوم خردادماه در کرج برگزار می‌شود./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.