امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87439
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 14 اسفند 1398 - 16:28 | | ارسال توسط :

کشف انبار نگهداری و عوامل احتکار مواد ضدعفونی‌کننده در بابل

سربازان گمنام سپاه ناحیه بابل انبار نگهداری و عوامل احتکار مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده کشف و ضبط کردند.

به گزارش بابل نوین،  انبار نگهداری مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده و عوامل احتکار و فروش مقادیر زیادی محلول تقلبی و دست‌ساز در بابل کشف و ضبط شد.

سربازان گمنام سپاه ناحیه شهرستان بابل در جهت برخورد با متخلفان و محتکران لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم، طی کشف انبار نگهداری مواد ضدعفونی‌کننده، تعداد زیادی از این مواد را برای توزیع بین مردمو پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اختیار مراجع ذیربط قراردادند.

عوامل احتکار و فروش محلول‌های تقلبی ضد‌عفونی‌کننده که دستگیر و پلمپ شدند،این مواد را در بطری‌های یک لیتری به وسیله رابط‌هایی از شهرستان دیگر به بابل می‌آوردند و با ارتباط‌گیری از فضای‌مجازی با چندین برابر قیمت بازار نسبت به فروش آن اقدام می‌کردند.

دستگیری دلالان و عاملان فروش ماسک  دستکش در فضای حقیقی و مجازی نیز از دیگر اقدامات ارزنده سپاه ناحیه بابل در برخورد با متخلفان بود.

گفتنی‌است سپاه‌ ناحیه شهرستان بابل به محتکران و متخلفان اقلام بهداشتی هشدار داده است که با افرادی که اقدام به تولید محلول‌های ضدعفونی تقلبی دارند، گران‌فروشان و محتکران برخورد قاطع و بدون‌اغماض خواهد داشت و اجازه هیچ نوع سوء‌استفاده‌ای را نخواهد داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.