امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74553
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 28 آذر 1396 - 13:15 | | ارسال توسط :

کشف تریاک از ۱۵ سوداگر عامل افیونی در بابل

فرمانده نیروی انتظامی بابل از کشف ماده مخدر تریاک و دستگیری 15 سوادگر عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ سیدمحسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور تامین نظم، امنیت و برخورد با مخلان نظام و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بابل به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اطلاعاتی موفق شدند ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل ادامه داد: در بازرسی‌های به عمل آمده از محل‌های اختفای متهمان یک کیلو و ۲۴۳ گرم تریاک، هشت دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده خرده‌فروشان جهت توزیع موادمخدر کشف و توقیف شد و نیروی انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

جعفری تصریح کرد: عاملان افیونی با هدف کسب منفعت و سودهای کلان سعی در تخریب اذهان جوانان و نوجوانان جامعه دارند که دستاورد سو‌تبلیغات این افراد فروپاشی خانواده‌ها و از بین رفتن نیروهای فعال جامعه است.

وی در پایان با هشدار به خانواده‌ها گفت:مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و رسیدن به جامعه‌ای آرمانی نیازمند همکاری‌های صمیمانه مردم  و همه دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است و از مردم خواستاریم در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.