امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73922
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 آذر 1396 - 19:51 | | ارسال توسط :

کمپین تخصصی صادرات در مازندران تشکیل شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری کمپین تخصصی صادرات با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش بابل نوین،  سید مصطفی موسوی اظهار داشت: یکی از راهبردهای حرکت به‌سوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و توسعه صادرات است.

وی با اشاره به صادرات و نفوذ تولیدات واحدهای صنعتی به بازارهای هدف، افزود: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی موجب تقویت صادرات می‌شود.

موسوی تصریح کرد: تغییر رویکرد اقتصادی کشور از واردات به صادرات، موجب توسعه و رونق تولید، افزایش فروش و همچنین افزایش ارزآوری می شود.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی با افزایش کیفیت تولیدات داخلی با نگاه صادراتی، نقش مهمی در توسعه صادرات دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به برگزاری کمپین تخصصی صادرات در استان افزود: این کمپین با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در استان مازندران برگزار شد.

موسوی بیان کرد: برگزاری کمپین تخصصی صادرات باهدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات انجام‌ شده است.

تعمیر و بازدید ۱۵۷ شیر هیدرانت در شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت حمل آب خودروهای آتش‌نشانی و اینکه ابزار اصلی آتش‌نشانان برای اطفا حریق در اکثر موارد، آب است، وجود شیرهای مخصوصی با فشار بالا در تمام نقاط شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موسوی گفت: به دلیل اهمیت موضوع تأمین آب موردنیاز در اطفاء حریق، تمام شیرهای هیدرانت به‌صورت دوره‌ای موردبررسی و سرویس‌کاری قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به کاربرد اصلی شیرهای هیدرانت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تصریح کرد: از این شیرها برای تأمین آب برای خاموش کردن آتش، آبیاری فضای سبز و شستشوی خیابان‌های شهرک استفاده می‌شود.

موسوی بیان داشت: با انتخاب پیمانکار، تعداد ۱۵۷ شیر هیدرانت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موردبررسی و سرویس‌کاری قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای سرویس‌کاری ۱۵۷ شیر هیدرانت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مبلغ ۱۳۴۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

استقرار ۱۶۹۹ واحد بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران همچنین از استقرار ۱۶۹۹ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۴۲۰۹۳ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

موسوی گفت: هدف و رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی ایجاد بستر مناسب برای استقرار واحدهای تولیدی و انجام پروژه‌های عمرانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در شش ماهه نخست امسال، ۲۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۸۲۲ میلیارد ریال و اشتغال ۷۹۷ نفر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

موسوی  تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در سه زون شیمیایی، غذایی و فلزی فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: در گذشته، زمین در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گرفت و پس از واگذاری هیچ‌گونه اقدامی در ساخت‌وساز و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی انجام نشد لذا در واگذاری‌های جدید، اهلیت سرمایه‌گذار موردبررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: بازاریابی و داشتن بازار محصولات و تکنولوژی، از مهم‌ترین اولویت واحدها در شرایط کنونی به شمار می‌رود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.