امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73920
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 آذر 1396 - 19:45 | | ارسال توسط :

تسهیلات یارانه ای به طرح‌های شیلاتی در مازندران پرداخت می‌شود

مدیرکل شیلات مازندران گفت: بنیاد مستعضفان و بانک های عامل به طرح‌های شیلاتی پرورش ماهی خاویاری تسهیلات یارانه ای پرداخت می‌کنند.

به گزارش بابل نوین،  حسین علی رستمی امروز در نشست مشترک شیلات استان با مدیران حوزه بانکی و کشاورزی مازندران اظهار داشت: ظرفیت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های مختلف شیلات استان از جمله بخش پرورش ماهیان خاویاری وجود دارد.

وی افزود: با توجه به آمادگی مسئولان بانک سینا و  بنیاد مستضعفان برای ارائه تسهیلات بانکی، تاکنون ۱۱ طرح شیلاتی پرورش ماهی خاویاری جهت بهره‌مندی از مزایای تسهیلات تفاهمی با بانک سینا معرفی که شش طرح به میزان ۵۰ میلیارد ریال با سود هشت درصدی به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

رستمی گفت: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در این بخش بتوانیم جایگاه و برند خاویار ایران را در سطح جهانی حفظ کنیم.

عسگر عزیزی، مدیر شعب بانک سینا مازندران نیز با استقبال از طرح‌های سرمایه‌گذاری پرورش ماهی خاویاری با مجوز شیلات، گفت: با توجه به محدودیت زمانی تعیین شده طرح‌های مذکور باید تا پایان بهمن ماه جهت بهره‌مندی ازمزایای این تسهیلات به بانک معرفی شوند درغیر این‌صورت اعتبارات به سایر استان‌ها منتقل می شود.

رحیم عبادی مدیرعامل شرکت آبزی پروری و نماینده بنیاد مستضعفان کشور نیز گفت: بنیاد بر اساس تفاهمنامه سه جانبه شیلات، بانک سینا و بنیاد درصدد است تا باحمایت از طرح‌های پرورش ماهی خاویاری در مازندران در تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش موثری در کنار شیلات و بانک سینا ایفا کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.