امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69112
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 آبان 1396 - 8:35 | | ارسال توسط :

کنفرانس بین‌ المللی پیشرفت‌های نوین در مهندسی عمران در مازندران

به گزارش بابل نوین، سیدمحمد سیدپور دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی عمران گفت: نخستین کنفرانس بین‌ المللی پیشرفت‌ های نوین در مهندسی عمران با حضور اساتید برتر دانشگاه‌ های معتبر ایران به میزبانی آمل برگزار می‌ شود. وی افزود: این کنفرانس به مدت دو روز ۲۴ و ۲۵ آبان در دانشگاه شمال آمل با محوریت سخنرانی، […]

به گزارش بابل نوین، سیدمحمد سیدپور دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی عمران گفت: نخستین کنفرانس بین‌ المللی پیشرفت‌ های نوین در مهندسی عمران با حضور اساتید برتر دانشگاه‌ های معتبر ایران به میزبانی آمل برگزار می‌ شود.

وی افزود: این کنفرانس به مدت دو روز ۲۴ و ۲۵ آبان در دانشگاه شمال آمل با محوریت سخنرانی، برگزاری کارگاه و ارائه مقالات اجرا می شود.

سیدپور گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس به صورت پایلوت در این شهرستان این است که در سالهای آتی و با نظارت وزارت علوم به رویکرد پیشرفت های نوین در مهندسی عمران به صورت فراملی دست یابیم.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران با اشاره به اینکه برای اولین بار کنفرانس بین‌ المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران در آمل برگزار می‌شود گفت: مجموع مقالات ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس ۳۸۰ مقاله است که تا امروز ۳۱۱ مقاله داوری و ۵۲ مقاله رد شد.

وی افزود:از بین مقالات تایید شده ۳۵ مقاله برتر ارایه می‌ شود و در پایان کنفرانس نیز ۳۵ استاد برتر معرفی خواهند شد.

سیدمحمد سیدپور با اشاره به اینکه برای حضور در کنفرانس ۸۲۵ نفر ثبت‌نام کردند، گفت: طبق هماهنگی با وزارت علوم سخنرانان شاخص این مهم پرفسور ریوچی کینو از کشور ژاپن و پرفسور مارک گرگوریان بنیانگذار دانشکده مهندسی سازه دانشگاه صنعتی شریف حضور خواهند یافت.

وی افزود:در این کنفرانس ۱۲ کارگاه در چهار پنل بصورت ۱۵ محور در زمینه سازه و مکانیک کاربردی، دینامیک سازه، زلزله و زلزله‌شناسی، ژئوتکنیک، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، مدیریت پروژه و ساخت، برنامه‌ ریزی حمل و نقل و ترافیک، نقشه‌ برداری و سیستم اطلاعات جغرافیایی، بهداشت، ایمنی، محیط زیست، توسعه پایدار به اجرا در می‌ آید.

سیدپور با بیان اینکه در این کنفرانس اساتید برتر جهانی حضور دارند گفت: این اساتیداز کشورهای پرتغال، کانادا، نیوزلند و مالزی برای حضور در کنفرانس به آمل می آیند.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران یادآور شد: برای این کنفرانس و ارائه مقالات مجوز وی.او.آی دریافت شد تا شاخصه‌ های بین‌المللی در این مهم قرار گرفته باشد چرا که مقالات برتر به موسسه ISI در دانشگاه خواجه نصیر ارسال می‌ شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.